افزایش تسهیلات پرداختی بانک در سال جاری

افزایش تسهیلات پرداختی بانک در سال جاری
آبان 20, 1400
446 بازدید

رئیس هیأت مدیره بانک توسعه تعاون کشورخبرداد افزایش تسهیلات پرداختی بانک در سال جاری اراک– رئیس هیأت مدیره با توسعه تعاون کشور از افزایش تسهیلات پرداختی بانک در سال جاری به میزان ۳۰۰ هزار میلیارد ریال خبر داد. سید باقر فتاحی درحاشیه سفر خود به استان مرکزی؛ در گفتگو با خبرنگار سایت خبری چشم براه […]

رئیس هیأت مدیره بانک توسعه تعاون کشورخبرداد
افزایش تسهیلات پرداختی بانک در سال جاری

اراک– رئیس هیأت مدیره با توسعه تعاون کشور از افزایش تسهیلات پرداختی بانک در سال جاری به میزان ۳۰۰ هزار میلیارد ریال خبر داد.

سید باقر فتاحی درحاشیه سفر خود به استان مرکزی؛ در گفتگو با خبرنگار سایت خبری چشم براه با اشاره به اینکه تسهیلات پرداختی تا پایان سال گذشته ۲۱۰ هزار میلیارد ریال بوده است؛ اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تسهیلات پرداختی تا پایان سال جاری به ۳۰۰ هزار میلیارد ریال برسد.
وی افزود: بانک توسعه تعاون با تمام امکانات و منابع موجود در خدمت رونق کسب و کار بخش تعاون کشور است و تقویت ظرفیت های اقتصادی استان ها از اولویت‌های بانک می باشد.
رئیس هیأت مدیره بانک توسعه تعاون با اشاره به عملکرد بانک در پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی گفت: بانک توسعه تعاون جزو پنج بانک اول در پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی است و عملکرد مدیریت شعب استان مرکزی نیز مناسب می باشد.
وی خاطر نشان کرد: مقام عالی وزارت نگاه ویژه‌ای به بخش تعاون دارد و بانک نیز در همین راستا تمام امکانات و ظرفیت های خود را به کار خواهد گرفت.