اقتدار نیروی انتظامی عامل امنیت پایدار در کشور

اقتدار نیروی انتظامی عامل امنیت پایدار در کشور
مهر 18, 1400
445 بازدید

  اراک– نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: کارکنان ناجا در شرایط مختلف کشور همواره با روحیه و عزمی جهادی وارد عمل شده، و اقتدار نیروی انتظامی موجب امنیت پایدار در کشور شده است. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم به راه آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در دیدار با مسئولان انتظامی استان […]

 

اراک– نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: کارکنان ناجا در شرایط مختلف کشور همواره با روحیه و عزمی جهادی وارد عمل شده، و اقتدار نیروی انتظامی موجب امنیت پایدار در کشور شده است.
به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم به راه آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در دیدار با مسئولان انتظامی استان مرکزی به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اشاره به اینکه امروز نیروی انتظامی مقتدرتر از همیشه پشتیبان ولایت و آرمان های انقلاب است افزود: تعهد دینی و انقلابی از اصول محور پلیس برای اجرای عدالت و امنیت در جامعه است.

وی ادامه: نیروی انتظامی در نظام مقدس اسلامی مأمن و پناهگاه مردم و حضورشان در اجتماع، موجب دلگرمی آحاد مردم است و امیدواریم در این عرصه بیش از گذشته موفق باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری در عرصه امنیت و نیز همراهی مردم با نیروی انتظامی در دستیابی به اهداف مورد نظر ضرور است، خاطرنشان کرد: در ارتقاء امنیت، مردم باید یاریگر پلیس باشند و با پلیس همکاری کنند چرا که کارکنان ناجا با پذیرفتن خطر در مقابله همه ناامنی ها و ناهنجاری ها ایستاده و در ارتقاء آرامش و امنیت مردم تلاش می کنند.