امداد رسانی نیروهای آتشنشانی به روستای سیل زده آهنگران

مرداد 8, 1401
138 بازدید

شهردار اراک خبرداد؛ امداد رسانی نیروهای آتشنشانی به روستای سیل زده آهنگران   اراک–پایگاه خبری چشم براه: شهردار اراک از امداد رسانی نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک به روستای سیل زده آهنگران خبرداد. به گزارش پایگاه خبری چشم براه، به نقل از اداره ارتباطات و امور بین المل علیرضا کریمی از […]

شهردار اراک خبرداد؛

امداد رسانی نیروهای آتشنشانی به روستای سیل زده آهنگران

 

اراک–پایگاه خبری چشم براه:
شهردار اراک از امداد رسانی نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک به روستای سیل زده آهنگران خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری چشم براه، به نقل از اداره ارتباطات و امور بین المل علیرضا کریمی از اعزام نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک جهت امداد رسانی به ساکنین روستای آهنگران پس از وقوع سیلاب روز گذشته خبر داد.

وی بیان داشت: با توجه به وقوع سیلاب در روستای آهنگران و نیاز مبرم به امداد رسانی، بلافاصله دستورات و هماهنگی لازم جهت اعزام نیروهای آتش نشانی اراک به منطقه مذکور انجام و از ساعت ۷ صبح امروز هشتم مرداد ماه، تعدادی نیرو و تجهیزات توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک به منطقه مذکور اعزام شد.

وی اظهار کرد: کار امداد رسانی با جدیت در حال انجام و در این ماموریت تعداد ده نفر نیروی انسانی، همراه با ۴ دستگاه ماشین آلات امدادی، دو دستگاه لجن کش، ده دستگاه کف کش، موتور برق و تجهیزات امدادی به منطقه اعزام و خدمات رسانی تا پایان رفع مشکلات در آن منطقه ادامه خواهد داشت.