بازرسان بهداشت با دقت و حساسیت بر مدارس نظارت کنند

آذر 13, 1400
434 بازدید

معاون استاندار مرکزی: بازرسان بهداشت با دقت و حساسیت بر مدارس نظارت کنند اراک– معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: بازرسان بهداشتی و نظارتی مدارس باید ماموریت بهداشتی را با دقت و حساسیت پیگیری کنند، هیچگونه غفلت در این خصوص پذیرفتنی نیست. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، اکرمی در نشست مدیریت […]

معاون استاندار مرکزی:
بازرسان بهداشت با دقت و حساسیت بر مدارس نظارت کنند

اراک– معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: بازرسان بهداشتی و نظارتی مدارس باید ماموریت بهداشتی را با دقت و حساسیت پیگیری کنند، هیچگونه غفلت در این خصوص پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، اکرمی در نشست مدیریت کرونا استان مرکزی، اظهار کرد: هم اکنون با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و دریافت واکسیناسیون، غلبه بر کرونا در استان مرکزی اتفاق افتاده است.

وی اضافه کرد البته باید برای استمرار این شرایط باید همه ظرفیت‌های دولتی و خصوصی آگاهانه با هدف مهار و پیشگیری حرکت کند.

معان سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری مرکزی افزود: کاهش شیوع کرونا در استان مرکزی و مرگ و میر ناشی از کرونا دستاورد مهمی است که در نتیجه همکاری همگان حاصل شده است. البته این روند باید به طور مستمر ادامه پیدا کند.

اکرمی تاکید کرد: حفظ و سلامت دانش‌آموزان از اهمیت برخوردار است و در هر شرایطی باید پروتکل های بهداشتی با حساسیت در مدارس پیگیری شود.