برترین های جشنواره پژوهش و فناوری آبفای استان مرکزی معرفی شدند

برترین های جشنواره پژوهش و فناوری آبفای استان مرکزی معرفی شدند
دی 6, 1400
426 بازدید

برترین های جشنواره پژوهش و فناوری آبفای استان مرکزی معرفی شدند اراک– مدیر عامل آبفای استان مرکزی گفت؛ توسعه علمی؛ صنعتی و فرهنگی هر کشور بدون پرداختن به امر پژوهش با موفقیت همراه نیست. پژوهش موتور محرک پیشرفت و توسعه محسوب می‌شود. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه به نقل از روابط عمومی آب […]

برترین های جشنواره پژوهش و فناوری آبفای استان مرکزی معرفی شدند

اراک– مدیر عامل آبفای استان مرکزی گفت؛ توسعه علمی؛ صنعتی و فرهنگی هر کشور بدون پرداختن به امر پژوهش با موفقیت همراه نیست. پژوهش موتور محرک پیشرفت و توسعه محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب استان مرکزی؛ یوسف عرفانی نسب دراین جشنواره پژوهش و فناوری شرکت آبفای استان مرکزی که به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد؛ اظهار کرد: صنعت آب و فاضلاب به عنوان یک مجموعه بزرگ که عهده‌دار خدمات به همه مردم کشور است از این قاعده مستثنا نیست و تاکنون بسیاری از موفقیت های این صنعت مدیون کار محققان و پژوهشگران می باشد.

بر اساس این گزارش در ادامه آیین نفرات برتر در بخش های مقاله؛ نظارت پروژه های تحقیقاتی؛ اختراعات و ابداعات بشرح زیر معرفی شدند.
بر همين اساس عباس جهانگيري به عنوان نفر برتر در بخش مقاله و نفر برتر در بخش بيشترين مشاركت در نظام پيشنهاد سال ۹۹ معرفي شد.
عليرضا رودباراني و عليرضا جوكار به عنوان نفرات برتر در بخش نظارت پروژه هاي تحقيقاتي معرفي شدند و عنوان برتر در بخش اختراع و بخش ” كسب افتخار” به ترتيب به ابوالفضل نجفي و حميده جعفري رسيد.
پريسا محمدرحيمي هم به عنوان برگزيده در بخش بيشترين مشاركت در نظام پيشنهاد سال ۹۸ معرفي شد.

در اين مراسم از زحمات مجتبي مرادي نماينده صنعت در كميته تحقيقات و محمد صادق رجايي نماينده دانشگاه در كميته تحقيقات و همچنين از زحمات شراره حمزه لو بواسطه فعاليت هاي ارزشمند وي در دبيرخانه نظام پيشنهادها قدرداني شد.

گفتني است در ارزيابي هاي صورت گرفته در بخش خلق ايده ، بيشترين مشاركت در نظام پيشنهادها مربوط به سال هاي ۹۸ و ۹۹ بوده است.