بروکراسی و دیوان سالاری مفرط، ترمز حرکت آرمانی در عرصه محرومیت‌زدایی

بروکراسی و دیوان سالاری مفرط، ترمز حرکت آرمانی در عرصه محرومیت‌زدایی
دی 29, 1400
156 بازدید

استاندار مرکزی مطرح کرد: بروکراسی و دیوان سالاری مفرط، ترمز حرکت آرمانی در عرصه محرومیت‌زدایی اراک– استاندار مرکزی، بروکراسی و دیوان سالاری مفرط را یکی از علل ناتوانی در عرصه محرومیت زدایی در کشور عنوان کرد و گفت: این پدیده باعث شده تا هم افزایی کاملی که مجموعه ها باید داشته باشند، انجام نشود و […]

استاندار مرکزی مطرح کرد:

بروکراسی و دیوان سالاری مفرط، ترمز حرکت آرمانی در عرصه محرومیت‌زدایی

اراک– استاندار مرکزی، بروکراسی و دیوان سالاری مفرط را یکی از علل ناتوانی در عرصه محرومیت زدایی در کشور عنوان کرد و گفت: این پدیده باعث شده تا هم افزایی کاملی که مجموعه ها باید داشته باشند، انجام نشود و فعالیت ها به صورت موازی و هم پوشانی پیش نرود.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، فرزاد مخلص الائمه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی در اراک اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از جمله نهادهایی است که در امر محروم محرومیت‌زدایی عملکرد درخشان و کارآمدی از خود نشان داده است.

وی خاطرنشان کرد: البته با این همه تلاش، واقعیت این است که هنوز بعد از چند دهه محرومیت به طور کامل پایان نپذیرفته و هنوز بخش های متعددی در همین استان است دست به گریبان موضوعات و شاخه های متعددی از محرومیت از جمله در بخش مسکن هستند.

استاندار استان مرکزی، یکی از علل عدم توفیق آرمانی در عرصه محرومیت زدایی را ناشی از مقوله کلان و نا کارآمدی در کشور عنوان کرد و گفت در ذیل آن یک سلسله و زنجیره از مسائل شکل می‌گیرد و در راس آن موضوع بروکراسی و دیوان سالاری مفرط است که پیشینه بلندی دارد.

گفتنی است در این آیین از خدمات محمدرضا رضا فرح مدیر کل پیشین قدردانی، و علی عسگری به عنوان سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی معرفی شد.