برگزاری دومین جشنواره ملی تجلیل از تشکل‌های مردمی در حوزه‌های دفاع مقدس در اراک

برگزاری دومین جشنواره ملی تجلیل از تشکل‌های مردمی در حوزه‌های دفاع مقدس در اراک
آبان 3, 1400
422 بازدید

برگزاری دومین جشنواره ملی تجلیل از تشکل‌های مردمی در حوزه‌های دفاع مقدس دراراک اراک– مسئول مدیریت پیشکشوتان و تشکل های مردم نهاد اداره کل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان مرکزی از برگزاری دومین جشنواره ملی تجلیل از تشکیل های مردمی در حوزه دفاع مقدس و خدمات رسانی جهادی در اراک خبر داد. فرامرزی […]

برگزاری دومین جشنواره ملی تجلیل از تشکل‌های مردمی در حوزه‌های دفاع مقدس دراراک

اراک– مسئول مدیریت پیشکشوتان و تشکل های مردم نهاد اداره کل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان مرکزی از برگزاری دومین جشنواره ملی تجلیل از تشکیل های مردمی در حوزه دفاع مقدس و خدمات رسانی جهادی در اراک خبر داد.

فرامرزی درگفتگو با خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ اظهار کرد: این جشنواره در راستای ایجاد انگیزه در بین تشکیل های مردمی دفاع مقدس؛ درحوزه های دفاع مقدس؛ خدمت رسانی جهادی و ایثار و مقاومت طراحی و پیش بینی شده است؛ که در دو مرحله استانی و کشوری برگزاری خواهدشد.

وی افزود؛ آیین تجلیل از تشکل های برتر مردم نهاد استانی در روز سه شنبه چهارم آبان ماه سالجاری با حضورمسئولین کشوری واستانی برگزار خواهد شد که منتخبین به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.

به گفته فرامرزی؛ در سطح استان مرکزی بیش از ۴۲ تشکل فعال در حوزه دفاع مقدس وجود دارد که استان در اولین جشنواره ملی تشکل ها در سال گذشته استان رتبه های قابل قبولی کسب کرد و امیدواریم در سالجاری رتبه های قابل توجهی کسب کنند