بهره مندی ۵۵ خانوار تحت حمایت کمیته امداد اراک از خدمات مسکن

شهریور 25, 1400
520 بازدید

  اراک– رئیس کمیته امدادشهرستان اراک گفت: در ۵ ماه امسال ۵۵ خانواده تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اراک، از خدمات مسکن این نهاد بهره‌مند شدند. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم به راه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد استان مرکزی ابراهیم خسروی اظهارکرد: تامین مسکن مددجویان کمیته امداد در اولویت برنامه‌ها […]

 

اراک– رئیس کمیته امدادشهرستان اراک گفت: در ۵ ماه امسال ۵۵ خانواده تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اراک، از خدمات مسکن این نهاد بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم به راه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد استان مرکزی ابراهیم خسروی اظهارکرد: تامین مسکن مددجویان کمیته امداد در اولویت برنامه‌ها قرار دارد که در این راستا طی فعالیت کمیته امداد منطقه یک اراک در ۵ماهه نخست سال جاری به ۵۵ خانواده معزز تحت حمایت کمیته امداد، خدمات مسکن جهت تعمیرات و ساخت و ساخت مسکن روستایی به مبلغ ۷۴۳ میلیون تومان ارائه شده است.

وی افزود: از کل عملکرد مذکور به ۵۴ خانواده تحت حمایت کمیته امداد اراک منطقه یک جهت تعمیرات مسکن مبلغ ۶۱۰ میلیون تومان از منابع کمکهای دولتی و مردمی بصورت بلاعوض و تسهیلات از محل صندوق امداد ولایت کمک شده ، جهت کمک به احداث و تکمیل مسکن مددجویان روستایی نیز به یک نفر مبلغ ۱۳۳میلیون تومان از کمکهای مردمی و تسهیلات صندوق امداد ولایت اهدا شده است.

خسوی با اشاره به اهمیت کمک های مردمی صدقات و زکات به کمیته امداد جهت مسکن نیازمندان عنوان کردند: طبق فتوای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، اولی‌ترین مکان برای تمرکز صدقات مردم کمیته امداد است که در کمیته امداد حضرت امام حتی یک ریال از وجوهات شرعی مردم صرف کار تشکیلاتی و هزینه‌های جاری سازمان نمی‌شود و صدقات و زکات همین منطقه فقط به نیازمندان تحت حمایت همین اداره اختصاص می یابد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان و خیرین میتوانند با شماره گیری با تلفن همراه#۰۸۶۸۸۷۷ بصورت مستقیم وجوه خود را جهت کمک به نیازهای محرومان واریز نمایند ویا با مراجعه به دفتر کمیته امداد واقع در شهر اراک خیابان جهاد(هپکو) نرسیده به مسجد الزهراء(س) و یا مراکز نیکوکاری شهر و روستا نسبت به اهداء کمکهای خود به نفع محرومین اقدام نمایند