به اسم نمایشگاه تخصصی تعاون به رسم نمایشگاه پاییزه 

به اسم نمایشگاه تخصصی تعاون به رسم نمایشگاه پاییزه 
شهریور 28, 1403
37 بازدید

به اسم نمایشگاه تخصصی تعاون به رسم نمایشگاه پاییزه   بعد از تعطیلی نمایشگاه تعاون بدون اطلاع رسانی قبلی مردم ، غرفه داران و رسانه ها همزمان این سوال براشون به وجود امد که چرا؟ خبرنگار هفته نامه چشم به راه به محل دائمی نمایشگاه‌ها رفت تا این موضوع را از مدیر عامل مجموعه سوال […]

به اسم نمایشگاه تخصصی تعاون به رسم نمایشگاه پاییزه

 

بعد از تعطیلی نمایشگاه تعاون بدون اطلاع رسانی قبلی مردم ، غرفه داران و رسانه ها همزمان این سوال براشون به وجود امد که چرا؟

خبرنگار هفته نامه چشم به راه به محل دائمی نمایشگاه‌ها رفت تا این موضوع را از مدیر عامل مجموعه سوال کند، رمضانی مدیر عامل شرکت نمایشگاهی اراک در خصوص تعطیلی نمایشگاه توضیح داد:

مجری نمایشگاه درخواستی بابت نمایشگاه تخصصی تعاون ثبت کرده ولی لیست غرفه داران و تبلیغات نمایشگاه نشان از اجرای نمایشگاه پاییزه و سوغات و هدایا دارد، سازمان صمت بارها تاکید داشته که غیر از لیست غرفه داران باید موضوع نمایشگاه و حوزه فعالیت دقیق ذکر و در غیر این صورت تخلف صورت می‌گیرد.

رمضانی افزود: به مجریان نمایشگاه اعلام شده بود که اجازه ندارند به جای نمایشگاه تخصصی نمایشگاه پاییزه برگزار کنند اما تصمیم ان‌ها بر این بود که اطلاع رسانی نکنند تا بتوانند هجمه‌ای بر علیه نمایشگاه ایجاد کنند و با ایجاد فشار هزینه نمایشگاه تخصصی را بدهند و نمایشگاه بازگشایی مدارس و سوغات برگزار نمایند .

رمضانی تشریح کرد: شرکت نمایشگاهی سازمان صمت در خصوص این تخلف اطلاع داده و تعیین تکلیف کرده که دستور مشخصی ازاین سازمان دریافت نشد.