بودجه سال ۱۴۰۱ با نگاه تکمیل وایجاد زیرساخت های شهری تدوین شد

بودجه سال ۱۴۰۱ با نگاه تکمیل وایجاد زیرساخت های شهری تدوین شد
خرداد 23, 1401
97 بازدید

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی اراک: بودجه سال ۱۴۰۱ با نگاه تکمیل وایجاد زیرساخت های شهری تدوین شد اراک–پایگاه خبری چشم براه: رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر اراک؛ گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، توسعه فضای شهر وایجاد زیر ساخت های لازم برای استفاده از پساب در حفظ و نگهداری […]

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی اراک:

بودجه سال ۱۴۰۱ با نگاه تکمیل وایجاد زیرساخت های شهری تدوین شد

اراک–پایگاه خبری چشم براه:
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر اراک؛ گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، توسعه فضای شهر وایجاد زیر ساخت های لازم برای استفاده از پساب در حفظ و نگهداری بوستان های شهر از اولویت‌های بودجه سال ۱۴۰۱این شورا است.

به گزارش پایگاه خبری چشم براه به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، سید رضا قریشی با اشاره به اهمیت سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی در شورای ششم با نگاه ساماندهی امور شهر اراک، اظهار کرد: سعی کردیم با ایجاد کارگروه نیروی انسانی و حسابرسی در شش ماه دوم سال ۱۴۰۰ به بررسی مشکلات ساختاری شهر و ساماندهی نیروهای انسانی شهرداری بپردازیم.

وی افزود: در بودجه ۱۴۰۱ به مواردی همچون اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، توسعه فضای سبز شهری و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای استفاده از پساب در حفظ و نگهداری بوستان‌های شهر توجه شده است.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر اراک خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا بیشتر پروژه‌هایی که از دوره گذشته بر زمین مانده است، اجرایی شود.

وی اضافه کرد: البته این پروژه‌ها دارای نواقص بسیاری است و به دنبال شناسایی و پیدا کردن راهکار برای رفع آن خواهیم بود.

قریشی در خصوص افزایش بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری اراک، بیان کرد: در حالی که شهرداری بودجه ۱۶۰۰ میلیارد تومانی را برای سال ۱۴۰۱ پیشنهاد داده بود، این مبلغ را به ۱۹۰۰ میلیارد افزایش دادیم که ۲۸ درصد آن سهم هزینه‌های جاری و سایر آن سهم طرح‌های عمرانی است تا پروژه‌های نیمه‌تمام هرچه سریع‌تر اجرایی شود.