بین المللی شدن نمایشگاه صنعت استان مرکزی در دستور کار مدیران اقتصادی اراک –پایگاه خبری چشم براه: بین المللی شدن نمایشگاه صنعت استان مرکزی از خواستههای مدیران اقتصادی استان است که این اتفاق با ارتقای رتبه نمایشگاهی امکانپذیر میباشد. به گزارش خبرگزاری چشم براه به نقل از روابط عمومی صمت استان مرکزی؛ مدیر کل […]
بین المللی شدن نمایشگاه صنعت استان مرکزی در دستور کار مدیران اقتصادی
اراک –پایگاه خبری چشم براه:
بین المللی شدن نمایشگاه صنعت استان مرکزی از خواستههای مدیران اقتصادی استان است که این اتفاق با ارتقای رتبه نمایشگاهی امکانپذیر میباشد.
به گزارش خبرگزاری چشم براه به نقل از روابط عمومی صمت استان مرکزی؛ مدیر کل صنعت؛ معدن و تجارت این استان، در دومین نشست مدیران روابط عمومی صنایع استان مرکزی در شرکت هپکو اراک با بیان مطلب بالا گفت: هدف گذاری در جهت اطلاع رسانی یکپارچه صنعت میتواند از مغفول ماندن پنتاسیونهای صنعتی در این استان جلوگیری کند و در این زمینه نقش فعال روابط عمومیهای صنایع بیش از پیش نمایانگر خواهد بود.
جودکی افزود: با انجام کارهای تیمی، هم گرایی و هم افزایی در حوزه های مختلف صنعتی می توانیم ضمن شناساندن ظرفیت واحدهای تولیدی استان،محصولات تولیدی شرکت ها را معرفی نماییم و ابن مهم تنها با استفاده از پتانسیل های روابط عمومی صنایع قابل انجام است.
وی اظهار داشت: تور راهیان پیشرفت و پیشران یکی دیگر از طرح های وزارت صنعت،معدن وتجارت در دولت سیزدهم می باشد که در حوزه جهاد تبیین اداره کل صنعت،معدن وتجارت استان مرکزی با همکاری صنایع استان گام های خوبی را برداشته است و طی ۸ ماهه سال جاری بیش از ۲۱۰۰ نفر از دانشجویان صنعتی و دانش آموزان فنی از واحدهای صنعتی استان بازدید کرده اند.
براساس این گزارش، کاظمی مدیرعامل شرکت هپکو از نقش ویژه روابط عمومی در صنایع استان گفت و افزود: باید از پتانسیل اطلاع رسانی روابط عمومی ها در شناساندن ظرفیت های صنعتی به بهترین نحو بهره برداری کرد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی نیز از صنایع استان به عنوان شاخص اصلی استان مرکزی نام برد وگفت: استان مرکزی به عنوان یک استان صنعتی شناخته می شود و معرفی این ظرفیت وظیفه اصلی مدیران روابط عمومی صنایع می باشد.
نظرات