تاخیر در اتمام پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک پذیرفتنی نیست

تاخیر در اتمام پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک پذیرفتنی نیست
آبان 27, 1400
480 بازدید

استاندار مرکزی مطرح کرد: تاخیر در اتمام پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک پذیرفتنی نیست اراک– استاندار مرکزی ضمن بیان اینکه؛ تاخیر در اتمام پروژه بیمارستان ولیعصر (عج) اراک پذیرفتنی نیست؛ گفت: تغییراتی در حوزه پیمانکار و تامین منابع پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک ایجاد شده؛ امیدواریم بخشی از این عقب شش۱ جبران شود. به گزارش خبرنگار سایت […]

استاندار مرکزی مطرح کرد:
تاخیر در اتمام پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک پذیرفتنی نیست

اراک– استاندار مرکزی ضمن بیان اینکه؛ تاخیر در اتمام پروژه بیمارستان ولیعصر (عج) اراک پذیرفتنی نیست؛ گفت: تغییراتی در حوزه پیمانکار و تامین منابع پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک ایجاد شده؛ امیدواریم بخشی از این عقب شش۱ جبران شود.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ فرزاد مخلص الائمه در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک افزود: این پروژه بزرگ درمانی مطالبه ی مردم استان و اراک است و می‌بایست زودتر از اینها به انجام می‌رسید.

وی با اشاره به اینکه؛ نظارت‌ها بر این پروژه از حوزه معاونت عمرانی استانداری و دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است؛ افزود: اما به دلیل اینکه پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) یک پروژه ملی و استانی محسوب می شود از وزارت بهداشت نیز خواسته‌ایم به صورت فعالانه تر وارد شده و بر اتمام و روند ساخت این پروژه نظارت کند.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه نباید سرنوشت سلامت مردم معطل کارهای بی اهمیت باشد؛ گفت: هر چند از این قبیل طرح های نیمه کار و طولانی مدت در کشور وجود دارد؛ اما برخی از آنها در اولویت هستند و تکمیل بیمارستان ولی عصر (عج) اراک از آن جمله است.