تارتار و خطیبی امتیاز را در مستطیل سبز تقسیم کردند

آذر 9, 1400
415 بازدید

هفته هفتم لیگ برتر کشور دراراک؛ تارتار و خطیبی امتیاز را در مستطیل سبز تقسیم کردند اراک– هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران جام خلیج فارس دیدار آلومینیوم اراک و ذوب‌آهن اصفهان با تساوی بدون گل در اراک پشت سر گذاشته شد. به گزارش‌ خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ مسابقات هفته هفتم لیگ […]

هفته هفتم لیگ برتر کشور دراراک؛
تارتار و خطیبی امتیاز را در مستطیل سبز تقسیم کردند

اراک– هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران جام خلیج فارس دیدار آلومینیوم اراک و ذوب‌آهن اصفهان با تساوی بدون گل در اراک پشت سر گذاشته شد.

به گزارش‌ خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس سه شنبه نهم آذر ماه سال جاری با سه دیدار پیگیری شد. آلومینیوم اراک میزبان ذوب آهن اصفهان بود که در ورزشگاه امام خمینی(ره) از مهمان خود پذیرایی کرد.
دو تیم در حالی در مقابل یکدیگر صف آرایی کردند و به قصد کسب سه امتیاز وارد مستطیل سبز شدند که بر اساس آخرین جدول رده بندی لیگ برتر؛ آلومینیوم با انجام شش بازی ۳ برد ۳ تساوی بدون باخت و کسب ۱۲ امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار داشت و ذوب‌آهن اصفهان نیز با انجام شش بازی ۳برد و۳ باخت و کسب ۹ امتیاز در رده نهم جدول ایستاده بود. با این شرایط هر دو تیم با هدف کسب ۳ امتیاز و به دست آوردن جایگاه بهتر در جدول وارد میدان کارزار شدند.
نیمه اول این پیکار با حملات بیشتر آلومینیوم آغاز شد و چندین بار دروازه ذوب آهن مورد یورش قرار گرفت اما بازیکنان آلومینیوم با بی‌دقتی و قدری دستپاچگی موقعیت‌های ببستری را نسبت به ذوب آهن از دست دادند و پس از ۴۸ دقیقه تلاش (۳ دقیقه وقت اضافی) نتیجه ای حاصل نشد و بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان یافت.

نیمه دوم‌ بازی

در نیمه دوم؛ بازیکنان هر دو تیم نسبت به نیمه اول خسته تر به نظر می رسیدند و آن شتاب و ‌جنگندگی دیده نمی‌شد آلومینیوم نسبت به نیمه اول حملات بیشتری بر روی دروازه ذوب آهن داشت و به همان اندازه نیز موقعیت‌های زیادی را از دست داد. و در نهایت بازی بدون گشوده شدن دروازه ها و رد و بدل شدن گل‌ با تساوی بدون گل پایان یافت و امتیاز بازی میان آلومینیوم و ذوب آهن اصفهان در هفته هفتم لیگ برتر تقسیم.