تخصیص ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اراک

آذر 16, 1400
414 بازدید

شهردار اراک خبر داد، تخصیص ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اراک اراک– شهردار اراک از تخصیص ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای خریداتوبوس و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اراک خبر داد و گفت: در نظر است علاوه بر ۶۰ میلیارد تومان تأمین اعتبار از منابع بانکی برای خرید اتوبوس در سال جاری، مبلغ ۱۰۰ […]

شهردار اراک خبر داد،

تخصیص ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اراک

اراک– شهردار اراک از تخصیص ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای خریداتوبوس و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اراک خبر داد و گفت: در نظر است علاوه بر ۶۰ میلیارد تومان تأمین اعتبار از منابع بانکی برای خرید اتوبوس در سال جاری، مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز به نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اختصاص داده شود.

علیرضاکریمی با اشاره به اینکه، توجه به برنامه هایی که در خصوص افزایش درآمد شهرداری پیش بینی شده و تحقق یکی از برنامه‌ها کسب درآمد مطلوب است، اظهار کرد: همچنین برای تاکسی هایی که متقاضی نوسازی هستند نیز به دنبال اخذ تسهیلات بانکی هستیم.

شهردار اراک بیان کرد: نوسازی ناوگان حمل ونقل و اتوبوسرانی اراک، از جمله اقداماتی است که در کنترل آلودگی هوا و بهینه سازی ناوگان حمل و نقل عمومی اراک موثر می‌باشد.

کریمی افزایش درآمد را از برنامه‌های مهم شهرداری اراک عنوان کرد و افزود: نگاه مجموعه شهرداری بر اصل استوار می باشد که با افزایش درآمد برنامه های متنوعی در سال ۱۴۰۱ در شهر اراک اجرا شود.