توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی و نوشت افزار بین دانش‌آموزان کم‌ بضاعت استان مرکزی

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی و نوشت افزار بین دانش‌آموزان کم‌ بضاعت استان مرکزی
مهر 11, 1400
335 بازدید

  اراک–مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت:بالغ بر ۱۵۰۰بسته معیشتی و نوشت افراز بین دانش آموزان کم بضاعت استان مرکزی، در قالب همکلاسی مهربان توزیع شد. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، مجید مومنی با اشاره به اینکه ۷ هزار و ۲۰۰ دانش آموزان و ۷۰۰ دانشجو زیر پوشش این نهاد مردمی قرار […]

 

اراک–مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت:بالغ بر ۱۵۰۰بسته معیشتی و نوشت افراز بین دانش آموزان کم بضاعت استان مرکزی، در قالب همکلاسی مهربان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، مجید مومنی با اشاره به اینکه ۷ هزار و ۲۰۰ دانش آموزان و ۷۰۰ دانشجو زیر پوشش این نهاد مردمی قرار دارند اظهار کرد: با اعتماد مردم به این نهاد حمایتی در زمینه احسان و اکرام و رسیدگی به ایتام رتبه دوم را در سطح کشور به خود اختصاص داده‌ است.

وی افزود: یک‌هزار و ۵۰۰ عدد تبلت با آغاز شیوع ویروس کرونا از سوی کمیته امداد استان مرکزی بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شده و در سال تحصیلی جدید نیز ۳۸۵ عدد تبلت از سوی این اداره کل در اختیار دانش‌آموزان دبیرستانی قرار گرفته‌ است.

مؤمنی با اشاره به آغاز رزمایش مواسات و همدلی از ابتدای ماه محرم امسال افزود: چهار هزار و ۲۰۰ بسیجی در استان و این همایش حضور داشته و ۵۸۰ هزار وعده غذای گرم تاکنون در بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع شده‌است.