توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای مطالبه اصلی مردم کمیجان

آذر 6, 1400
452 بازدید

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان: توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای مطالبه اصلی مردم کمیجان اراک– نماینده مردم اراک؛ خنداب و کمیجان گفت: جاده و تامین راه به عنوان مهمترین زیرساخت توسعه و پیشرفت شهرستان کمیجان مطالبه اصلی مردم این شهرستان است. علی اکبری کریمی در حاشیه آیین کلنگ زنی پروژه بهسازی محور قهاوند- کمیجان- فراهان؛ در […]

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان: توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای مطالبه اصلی مردم کمیجان

اراک– نماینده مردم اراک؛ خنداب و کمیجان گفت: جاده و تامین راه به عنوان مهمترین زیرساخت توسعه و پیشرفت شهرستان کمیجان مطالبه اصلی مردم این شهرستان است.

علی اکبری کریمی در حاشیه آیین کلنگ زنی پروژه بهسازی محور قهاوند- کمیجان- فراهان؛ در گفتگو با خبرنگار سایت خبری چشم براه اظهار کرد: نمایندگان مردم در کنار مسئولین اجرای استان همه تلاش را به کار خواهیم گرفت؛ تا در اسرع وقت بتوانیم هم محور آهنگران به ساروق وکمیجان و هم محور خنجین به سمت کمیجان و قهاوند را تکمیل؛ تا در اختیار توسعه و پیشرفت مردم منطقه قرار بگیرد.

وی افزود: به سرانجام رسیدن این زیرساخت جاده‌ای؛ می‌تواند برای جذب و جلب سرمایه گذاری های جدید در حوزه های صنعتی؛ کشاورزی و خدماتی در آینده بسیار موثر واقع شود.

کریمی خاطرنشان کرد: امروز هم کلنگ‌زنی بخش دوم پروژه محور فرمهین- خنجین- کمیجان- قهاوند در محدوده کمیجان با حضور استاندار مرکزی انجام شد؛ که می‌تواند زیرساخت مهمی را برای شهرستان تامین کند.

کریمی بیان کرد: در هر حال این پروژه همزمان با اجرای پروژه آهنگران به ساروق در کمیجان دنبال می‌شود؛ که این جاده هم به عنوان جاده اصلی دسترسی به کمیجان به شمار می‌رود.