جشنواره استعدادیابی شناگران زیر ۱۲ سال استان مرکزی در اراک برگزار شد

تیر 25, 1401
362 بازدید

جشنواره استعدادیابی شناگران زیر ۱۲ سال استان مرکزی در اراک برگزار شد   اراک– پایگاه خبر چشم براه: جشنواره شنا، شیرجه و واترپلو استان مرکزی با هدف شناخت استعدادهای برتر و استعدادیابی رده سنی زیر ۱۲ سال ویژه دختران در اراک برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری چشم براه، به نقل از روابط عمومی اداره […]

جشنواره استعدادیابی شناگران زیر ۱۲ سال استان مرکزی در اراک برگزار شد

 

اراک– پایگاه خبر چشم براه:
جشنواره شنا، شیرجه و واترپلو استان مرکزی با هدف شناخت استعدادهای برتر و استعدادیابی رده سنی زیر ۱۲ سال ویژه دختران در اراک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چشم براه، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی، این جشنواره و مسابقات استعدادیابی شناگران به میزبانی هیأت شنا و شیرجه و واترپلو شهرستان اراک در استخر صدف با شرکت ۶۰ شناگر پیگیری شد.
این جشنواره همه ساله به مناسبت روز جهانی شنا در سراسر کشور برگزار می گردد. هیأت شنای استان مرکزی نیز همانند سنوات گذشته به منظور شناخت استعدادهای این رشته ورزشی نسبت به برگزاری این جشنواره اقدام کرد.
تیم های حاضر در این جشنواره استخر فرهنگ، استخر صدف، استخر امیرکبیر، استخر آفتاب، استخر الغدیر و استخر آفتاب ایثار بودند. در پایان لوح حضور در جشنواره به شرکت کنندگان اهدا شد.