حرکت ارزنده هیأت دوومیدانی مرکزی در روز جهانی مربی

حرکت ارزنده هیأت دوومیدانی مرکزی در روز جهانی مربی
آبان 9, 1400
824 بازدید

حرکت ارزنده هیأت دوومیدانی مرکزی در روز جهانی مربی اراک– هیأت دوومیدانی استان مرکزی در یک حرکت ارزنده و ارزشمند و قابل تقدیر به مناسبت روز جهانی مربی؛ از یکی از پیشکسوتان و مربیان این ورزش تجلیل کرد. رئیس هیأت دوومیدانی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ اظهار کرد: به مناسبت […]

حرکت ارزنده هیأت دوومیدانی مرکزی در روز جهانی مربی

اراک– هیأت دوومیدانی استان مرکزی در یک حرکت ارزنده و ارزشمند و قابل تقدیر به مناسبت روز جهانی مربی؛ از یکی از پیشکسوتان و مربیان این ورزش تجلیل کرد.
رئیس هیأت دوومیدانی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ اظهار کرد: به مناسبت روز جهانی مربی از ابراهیم شمس الهی از مربیان پیشکسوت استان توسط هیأت دوومیدانی استان مرکزی تجلیل شد.
مجید فروتن نیا افزود: همزمان با هشتم آبان ماه روز جهانی مربی از قدیمی‌ترین مربی استان به خاطر چندین دهه فعالیت و پرورش ورزشکاران این رشته قدردانی شد.
وی خاطر نشان کرد: ابراهیم شمس اللهی سال‌هاست در عرصه دوومیدانی به فعالیت مربیگری می‌پردازد و هم اکنون نیز مسئولیت انجمن دو و میدانی کارگران استان را بر عهده دارد که حضور ایشان افتخاری برای ورزش استان؛ به شمار می‌رود و موجب دلگرمی جوانان است.