حمایت از تولید و تولیدکنندگان رکن اصلی اشتغال پایدار و رشد اقتصاد کشور

حمایت از تولید و تولیدکنندگان رکن اصلی اشتغال پایدار و رشد اقتصاد کشور
دی 12, 1400
493 بازدید

مدیرکل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی: حمایت از تولید و تولیدکنندگان رکن اصلی اشتغال پایدار و رشد اقتصاد کشور   اراک– مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی؛ سرمایه گذاری و حمایت از تولید در بخش‌های اقتصادی کشور را از مهم‌ترین راه‌های ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی عنوان کرد. به گزارش […]

مدیرکل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی:

حمایت از تولید و تولیدکنندگان رکن اصلی اشتغال پایدار و رشد اقتصاد کشور

 

اراک– مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی؛ سرمایه گذاری و حمایت از تولید در بخش‌های اقتصادی کشور را از مهم‌ترین راه‌های ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، سام دلیری در حاشیه بازدید از شرکت نورسازه در راستای بررسی حقوق معوقه کارگران این شرکت گفت: دولت به عنوان پل ارتباطی بین نهادها و صنعتگران و تولیدکنندگان می‌تواند به احیای صنایعی که دچار بحران مالی شده اند توجه و در رفع موانع اینگونه صنایع اقدام کند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با اشاره به اینکه تلاش داریم که اشتغال پایدار در کشور ایجاد و در تداوم آن هم تلاش شود: افزود: یکی از بهترین راه های ایجاد اشتغال پایدار سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید در بخش‌های اقتصادی کشور است.

بر اساس این گزارش گفتنی است؛ در این بازدید معاون سیاسی؛ اجتماعی فرمانداری اراک؛ معاون و روسای روابط کار اداره کل حضور داشتند.