خودرو حامل دام قاچاق در دلیجان توقیف شد

خودرو حامل دام قاچاق در دلیجان توقیف شد
مهر 15, 1400
161 بازدید

  اراک– جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: توقیف یک دستگاه خودرو کامیون در محور مواصلاتی شهرستان دلیجان؛ موجب کشف ۱۰۰ رأس دام قاچاق شد. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ یوسف سپهوند اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان دلیجان، در تحقيقاتي از جابجايي تعدادي احشام قاچاق […]

 

اراک– جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: توقیف یک دستگاه خودرو کامیون در محور مواصلاتی شهرستان دلیجان؛ موجب کشف ۱۰۰ رأس دام قاچاق شد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ یوسف سپهوند اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان دلیجان، در تحقيقاتي از جابجايي تعدادي احشام قاچاق به وسیله یک دستگاه کامیون مطلع شده و بلافاصله برنامه ريزي عملياتي لازم را براي توقيف آن آغاز کردند.

وي خاطرنشان کرد: در عمليات تيمي ماموران پليس آگاهي اين شهرستان و هنگامی که اين کامیون در حال عبور از يكي از محورهاي مواصلاتي شهرستان دلیجان بود، متوقف و در بازرسي از آن تعداد ۱۰۰ راس احشام قاچاق، كشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی درپایان با اشاره به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی احشام قاچاق کشف شده در ارزيابي کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان دلیجان افزود: راننده خودرو در اين عمليات دستگير و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، به دستگاه قضائي معرفي شد.