دروازه پرسپولیس تهران با غرش شیر مردان آلومینیوم اراک فروریخت

دروازه پرسپولیس تهران با غرش شیر مردان آلومینیوم اراک فروریخت
آبان 10, 1400
796 بازدید

هفته سوم لیگ برتر فوتبال؛ دروازه پرسپولیس تهران با غرش شیر مردان آلومینیوم اراک فروریخت اراک– در ادامه مسابقات هفته سوم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس؛ آلومینیوم اراک مهمان خود پرسپولیس را با شکست یک یک برصفر بدرقه کرد و یک بار دیگر خاطره تلخ شکست پرسپولیس تهران مقابل اراکی ها تکرار شد. به […]

هفته سوم لیگ برتر فوتبال؛
دروازه پرسپولیس تهران با غرش شیر مردان آلومینیوم اراک فروریخت

اراک– در ادامه مسابقات هفته سوم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس؛ آلومینیوم اراک مهمان خود پرسپولیس را با شکست یک یک برصفر بدرقه کرد و یک بار دیگر خاطره تلخ شکست پرسپولیس تهران مقابل اراکی ها تکرار شد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ در ادامه مسابقات هفته سوم لیگ برترفوتبال جام خلیج فارس؛ امروز ۳ بازی در شهرستان‌های مختلف کشور برگزار شد؛ که تیم آلومینیوم اراک میزبان پرسپولیس تهران بود.
بر اساس این گزارش؛ تقابل دو تیم راس ساعت ۱۶ در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک بدون حضور تماشاگران پیگیری شد. پرسپولیس در حالی وارد زمین اراک یها شد که خاطره خوشی از اراک ندارد. چرا که فصل گذشته در اراک مقابل آلومینیوم شکست خورد. اکنون با هدف انتقام مقابل آلومینیوم صف آرایی کرد که این بار هم جز شکست چیزی نصیبش نشد.

بهرتقدیر؛ نیمه نخست دیدار پس از ۴۷ دقیقه (دو دقیقه وقت اضافی) تلاش هر دو تیم؛ هیچ یک از دروازه ها گشوده نشد. اما بازیکنان هر دو تیم در این نیمه بازی خوب و تماشایی به نمایش گذاشتند. همچنین موقعیت های زیادی را برای گلزنی از دست دادند.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ نیمه دوم دیدار با برتری تیم آلومینیوم اراک پیگیری شد که در نهایت در دقیقه ۶۵ تنها گل هفته سوم بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران توسط علیرضا نقی زاده سفیر کشان دروازه پرسپولیس را فرو ریخت و یک بار دیگر خاطره تلخ شکست پرسپولیس در اراک در تقابل با آلومینیوم تکرار شد.
رسول خطیبی در حاشیه دیدار به خبرنگار سایت خبری چشم براه گفت: با برنامه ریزی های فنی تدوین و تبیین شده؛ قطارآلومینیوم بر ریل پیروزی حرکت می‌کند. وهر روز برسرعت می افزاید.