در مانور قدرت، آلومینیوم قدرت نمایی کرد/ شیرازی ها دست خالی اراک را ترک کردند

آذر 19, 1400
430 بازدید

هفته نهم لیگ برترفوتبال، در مانور قدرت، آلومینیوم قدرت نمایی کرد/ شیرازی ها دست خالی اراک را ترک کردند اراک– هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، در تقابل آلومینیوم و فجر سپاسی در اراک، این دیدار یک بر صفر با پیروزی آلومینیوم پایان یافت. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم […]

هفته نهم لیگ برترفوتبال،

در مانور قدرت، آلومینیوم قدرت نمایی کرد/ شیرازی ها دست خالی اراک را ترک کردند

اراک– هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، در تقابل آلومینیوم و فجر سپاسی در اراک، این دیدار یک بر صفر با پیروزی آلومینیوم پایان یافت.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، در ادامه هفته نهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز جمعه با پنج دیدار در شهرستان‌های کشور پیگیری شد، که آلومینیوم اراک میزبان فجر سپاسی شیراز بود و از مهمان خود در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک پذیرایی کرد.

در این دیدار هر دو تیم برای کسب ۳ امتیاز و به دست آوردن ارتقا در جدول رده بندی لیگ برتر در مستطیل سبز مقابل یکدیگر صف آرایی کردند. نیمه اول گردش توپ در اختیار اراکی ها بود و شاگردان خطیبی کاملاً بر بازی تسلط داشتند. اما نتوانستند موفق به گشودن دروازه فجرسپاسی شود. البته در نیمه اول شاگردان خطیی قدری گرفتار بد شانسی شدند و توپ بارها سفیر کشان به دروازه فجر پیش رفت اما از شانس خوب شیرازی‌ها دو بار توپ به تیرک دروازه برخورد کرد و تلاش اراکی ها بی‌نتیجه ماند. ونیمه اول باتساوی بدون گل پایان یافت.

پیروزی درنیمه دوم، مانورقدرت نمایی اراک ها

نیمه دوم این یدار باز با حملات اراکی آغاز شد تا سرانجام در دقیقه ۷۹ دروازه فجرسپاسی شیراز، توسط محمود قائد رحمتی بازیکن آلومینیوم گشوده شد. تا در هفته نهم رقابت‌ها، در مانور قدرت بین فجر سپاسی و آلومینیوم، یکبار دیگر توانمندی آلومینیوم به رخ کشده شود. و در نهایت این دیدار یک بر صفر به سود اراکی ها پایان یافت. و شیرازی‌ها دست خالی اراک ترک کردند.