رئیس اداره میراث فرهنگی اراک خبر داد؛ ۲ سفره خانه سنتی در اراک پلمپ شد

دی 7, 1400
541 بازدید

رئیس اداره میراث فرهنگی اراک خبر داد؛ ۲ سفره خانه سنتی در اراک پلمپ شد اراک–رئیس اداره میراث فرهنگی؛ گردشگری و صنایع دستی گفت: کنترل و نظارت بر تاسیسات گردشگری با جدیت دنبال می‌شود و در این راستا ۲ سفره خانه سنتی متخلف در این شهرستان پلمپ شد. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه […]

رئیس اداره میراث فرهنگی اراک خبر داد؛ ۲ سفره خانه سنتی در اراک پلمپ شد

اراک–رئیس اداره میراث فرهنگی؛ گردشگری و صنایع دستی گفت: کنترل و نظارت بر تاسیسات گردشگری با جدیت دنبال می‌شود و در این راستا ۲ سفره خانه سنتی متخلف در این شهرستان پلمپ شد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی؛ گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی؛ محمدعلی آقازیارتی اظهار کرد: دو واحد سفره خانه سنتی در حسین آباد بغدادی حوزه شهرستان اراک به علت نداشتن مجوز و پایان اعتبار مجوز پروانه بهره برداری؛ از فعالیت این واحدها جلوگیری شد.

وی افزود: همچنین در این بازدیدها برای تعداد ۱۰ واحد سفره‌خانه متخلف به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شؤنات اسلامی اخطار کتبی صادر شد که به آنان فرصت داده شد ظرف مدت یک هفته برای تمدید اعتبار و رفع موانع اقدام نمایند.

آقازیارتی با اشاره به اینکه ایجاد فضایی امن و تأمین آرامش گردشگران و مسافران مهمترین هدف ما در اجرای طرح‌های نظارت است، از مردم خواست: «در صورت مشاهده هر گونه تخلف در تأسیسات گردشگری، مراتب را به ۰۸۶۳۳۱۲۱۹۰۶ اعلام کنند.