رتبه اول کشوری در پویش «ایران مهربان» به کمیته امداد مرکزی رسید

آبان 12, 1400
455 بازدید

رتبه اول کشوری در پویش «ایران مهربان» به کمیته امداد مرکزی رسید اراک– معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی از برتری این نهاد مردمی در پوشش «ایران مهربان» در کشور خبر داد. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ شاپور جلالی با بیان اینکه کمیته امداد استان مرکزی رتبه اول کشوری در پوشش […]

رتبه اول کشوری در پویش «ایران مهربان» به کمیته امداد مرکزی رسید

اراک– معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی از برتری این نهاد مردمی در پوشش «ایران مهربان» در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ شاپور جلالی با بیان اینکه کمیته امداد استان مرکزی رتبه اول کشوری در پوشش «ایران مهربان» را که کسب کرد افزود: در هفت ماهه امسال بیش از ۲۸ میلیاردو ۱۳۳ میلیون تومان در قالب نقد و کالا به ایتام و محسنین توسط حامیان مساعدت شده که درآمد حاصله به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۱۸۲ درصد رشد داشته است.
وی ضمن تشکر از خیران اظهار داشت:در کمیته امداد امام خمینی ۶,۵۸۶نفر فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت می باشند که بصورت ماهیانه توسط حامیان معنوی خود در قالب کمک های نقدی و غیر نقدی مساعدت می شوند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی اضافه کرد: تعداد حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین ۳۴,۶۳۸ نفر است که از این تعداد ۸۱ درصد آن را حامیان بومی و درصد از آنها را حامیان غیر بومی تشکیل می دهند.

جلالی خاطرنشان کرد: خیران ،نیکوکاران و همشهریان استان مرکزی می توانند با مشارکت در این طرح خداپسندانه از فیوضات معنوی آن
برخوردارشوند.متقاضیان مشارکت در این طرح می توانند با شماره ۳۳۲۸۷۶۰۶ تماس بگیرند.