رضایتمندی بیمه شدگان و موسسات درمانی در دستور کار قرار دارد

دی 7, 1401
181 بازدید

مسئول روابط عمومی بیمه سلامت مرکزی: رضایتمندی بیمه شدگان و موسسات درمانی در دستور کار قرار دارد   اراک– پایگاه خبری چشم براه: رضایتمندی موسسات درمانی و بیمه شدگان در دستور کار و سرلوحه اصلی سازمان بیمه سلامت ایران و به تبعیت آن استان مرکزی قرار دارد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه مسئول […]

مسئول روابط عمومی بیمه سلامت مرکزی:

رضایتمندی بیمه شدگان و موسسات درمانی در دستور کار قرار دارد

 

اراک– پایگاه خبری چشم براه:

رضایتمندی موسسات درمانی و بیمه شدگان در دستور کار و سرلوحه اصلی سازمان بیمه سلامت ایران و به تبعیت آن استان مرکزی قرار دارد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه مسئول روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان مرکزی با بیان مطلب بالا گفت: بازخوردهای دریافتی از مراکز طرف قرارداد و بیمه شدگان از کانالهای مختلف بیانگر ارتقاء رضایتمندی  ذینفعان سازمان است که امیدواریم این وضعیت همچون گذشته روز به روز از طریق تعامل و همکاری بیشتر و بهتر شود.
نوری زاده، ضمن تقدیر از همکاری تمامی موسسات درمانی طرف قرارداد استان در ارائه خدمات درمانی افزود: یکی از راههای که هر سازمانی می تواند نقطه نظرات و پیشنهادات ذینفعان خود را دریافت کند تا نقاط ضعف خود را بر طرف و نقاط قوت را تقویت نماید، انجام نظر سنجی از ذینفعان است که در سال های قبل این موضوع از طریق فرمهای نظر سنجی از بیمه شدگان ، بیماران بستری و ارائه دهندگان خدمات صورت پذیرفت.
وی اظهار کرد: خوشبختانه این مهم در سال‌های اخیر بطور جد در دستور کار سازمان قرار دارد و در این مدت توانسته است سامانه ای در این خصوص راه اندازی نمایند.
وی بیان کرد، با توجه به زمانبر بودن نظر سنجی بصورت کاغذی سامانه ی اینترنتی به آدرس http://survey.ihio.gov.ir  راه اندازی شده است که موسسات درمانی طرف قرارداد (ارائه دهندگان خدمات ) می توانند با مراجعه به این سامانه و تکمیل فرم نظر سنجی سازمان بیمه سلامت ایران را در ارائه هرچه بهتر خدمات بیمه ای به بیمه شدگان  و موسسات درمانی طرف قرارداد سازمان یاری نمایند.
مسئول روابط عمومی بیمه سلامت تصریح کرد: موسسات درمانی ضمن تکمیل فرم نظر سنجی می تواند نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مرقوم فرمایند که پس از تجزیه و تحلیل نهایی و استفاده از نقطه نظرات پیشنهادی بتوانیم بهترین تصمیم و راهکار را جهت ارائه خدمات بیمه ای به بیمه شدگان که ولی نعمتان ما هستند ارائه نمائیم و رضایتمندی موسسات درمانی را بیش از پیش جلب کنیم.