رونمایی از بزرگترین فرش سرگل خاورمیانه در محلات

رونمایی از بزرگترین فرش سرگل خاورمیانه در محلات
آبان 20, 1400
483 بازدید

مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی خبرداد؛ رونمایی از بزرگترین فرش سرگل خاورمیانه در محلات اراک–مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: بزرگترین فرش سرگل خاورمیانه به میاحت۸۰۰ در شهرستان محلات رونمایی شد. به‌گزارش‌ خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ مصطفی مرزبان گفت؛ در مراسمی با حضور فرماندار شهرستان محلات و چند تن […]

مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی خبرداد؛
رونمایی از بزرگترین فرش سرگل خاورمیانه در محلات

اراک–مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: بزرگترین فرش سرگل خاورمیانه به میاحت۸۰۰ در شهرستان محلات رونمایی شد.

به‌گزارش‌ خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ مصطفی مرزبان گفت؛ در مراسمی با حضور فرماندار شهرستان محلات و چند تن دیگر از مسئولین استانی و شهرستان محلات، بزرگترین فرش سرگل خاورمیانه به مساحت ۸۰۰ متر و با استفاده از ۲۰۰ هزار انواع سرگل، صبح پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ در کوی امام رضا(ع) شهرستان محلات رونمایی شد.

وی افزود: این فرش گل به همت شهرداری محلات، اتحادیه تولیدکنندگان گل و گیاه محلات و جمعی از فعالین اجتماعی و میراث فرهنگی شهرستان محلات در کوی امام رضا(ع) ابتدای محلات (پشت ساختمانهای مسکن مهر و دانشگاه آزاد) طراحی و چیدمان شده و به مدت سه روز برپا خواهد بود و علاقمندان می توانند از این اثر هنری دیدن کنند.