ساختمان دیالیز خیر ساز اراک به زودی افتتاح می‌شود/ خیرین در حوزه‌های آموزشی و درمانی مشارکت کنند

دی 10, 1400
452 بازدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک خبرداد، ساختمان دیالیز خیر ساز اراک به زودی افتتاح می‌شود/ خیرین در حوزه‌های آموزشی و درمانی مشارکت کنند اراک– رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ساختمان دیالیز خیرساز اراک در حال احداث است و به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، سید محمد […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک خبرداد،

ساختمان دیالیز خیر ساز اراک به زودی افتتاح می‌شود/ خیرین در حوزه‌های آموزشی و درمانی مشارکت کنند

اراک– رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ساختمان دیالیز خیرساز اراک در حال احداث است و به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، سید محمد جمالیان با اشاره به اینکه تعامل خوبی میان دانشگاه و خیرین استان مرکزی وجود دارد و این ارتباط از موفقیت های سال اخیر دانشگاه به شمار می‌رود، اظهار کرد: ساختمان دیالیز توسط خیر گرامی حاج محمد حسینی با سرعت خوبی در حال احداث است و به زودی شاهد بهره‌برداری این مکان درمانی خواهیم بود.

وی افزود: هم اکنون ۳۵ پایگاه اورژانس فعال در استان وجود دارد، که ۱۰ پایگاه دیگر به آن اضافه می‌شود و وزارت بهداشت هم متعهد شده است تا نیروی انسانی و آمبولانس این پایگاه ها را فراهم کند.

جمالیان خاطرنشان کرد: از ۱۰ پایگاه اورژانس که توسط مجمع خیرین اورژانس در حال انجام است، چهار پایگاه آن به اتمام رسیده که این کار بزرگی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به اینکه از تمام خیرین در حوزه های مختلف آموزشی و درمانی انتظار مشارکت داریم، گفت: در بحث آموزش، نیازمند خوابگاه متاهلین برای دانشجویان، در بحث بهداشت نیز بیشتر مراکز جامع سلامت های استان استیجاری است و همچنین در بحث درمان نیز در حوزه های مختلف نیازمند کمک خیرین استان هستیم.