سرپرست بنیاد شهید و امورایثارگران استان مرکزی: پیگیری رفع مشکلات ماده ۳۸ ایثارگران استان مرکزی

سرپرست بنیاد شهید و امورایثارگران استان مرکزی: پیگیری رفع مشکلات ماده ۳۸ ایثارگران استان مرکزی
شهریور 31, 1400
513 بازدید

  اراک– سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت:رفع مشکلات ماده ۳۸ ایثارگران استان مرکزی در نشست تخصصی با رئیس اداره ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح کشور پیگیری شد. محمد رضا توحید نژاد در گفتگو باخبرنگار سایت خبری چشم براه اظهار کرد: این نشست تخصصی با سرتیپ دوم پاسدار ابوالقاسم شریفی رئیس اداره […]

 

اراک– سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت:رفع مشکلات ماده ۳۸ ایثارگران استان مرکزی در نشست تخصصی با رئیس اداره ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح کشور پیگیری شد.

محمد رضا توحید نژاد در گفتگو باخبرنگار سایت خبری چشم براه اظهار کرد: این نشست تخصصی با سرتیپ دوم پاسدار ابوالقاسم شریفی رئیس اداره ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح کشور در راستای رفع مشکلات ماده ۳۸ ایثارگران و بررسی چالش‌ها و احکام مراجع نظامی و جاری در بنیاد انجام شد.

وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران در تلاش است با جلب همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط ترتیبات لازم برای پرداخت این مطالبات انجام شود.

توحید نژاد، با اشاره به‌ضرورت خدمات‌رسانی به ایثارگران گفت: مشمولان ماده ۳۸ کسانی هستند که در طول دوران دفاع مقدس در جبهه حضور داشتند و یا در جریان انقلاب و بعدازآن به‌وسیله ترور شهید یا جانباز ازکارافتاده کلی شدند و در هیچ‌یک از دستگاه‌های موضوع ماده ۲ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران شاغل نبوده یا نیستند.

وی خاطر نشان کرد: تمام معاونان و مسئولان بنیاد افتخارشان این است که در خدمت خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان هستند و به فرموده امام (ره) خدمت در بنیاد شهید، خدمت به نبی اکرم (ص) است زیرا اعتبار بنیاد شهید و امور ایثارگران به خانواده‌های شاهد و ایثارگر است.
توحید نژاد در پایان گفت: در این جلسه مشکلات و احکام و چالش‌های ماده ۳۸ در مراجع نظامی و بنیاد بررسی و تدوین قوانین حمایتی از ایثارگران تأکید و مقرر شد رونوشت احکام و فایل معوقات مشمول ماده ۳۸ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران بر اساس مقررات نیروهای مسلح توسط این ستاد به یگان‌های تحت امر همچون سپاه و بنیاد ارسال شود.