سرپرست هیأت ورزش های سه گانه استان مرکزی منصوب شد

اسفند 8, 1400
417 بازدید

سرپرست هیأت ورزش های سه گانه استان مرکزی منصوب شد اراک– در حکمی از سوی رئیس فدراسیون تری اتلون (سه گانه) سرپرست این هیأت ورزشی در استان مرکزی منصوب شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی‌؛ بنا به پیشنهاد […]

سرپرست هیأت ورزش های سه گانه استان مرکزی منصوب شد

اراک– در حکمی از سوی رئیس فدراسیون تری اتلون (سه گانه) سرپرست این هیأت ورزشی در استان مرکزی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی‌؛ بنا به پیشنهاد مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی و موافقت فدراسیون؛ ماشالله جعفری به عنوان سرپرست هیأت تری اتلون (سه گانه) استان مرکزی منصوب شد.
بر اساس این گزارش؛ در بخشی از حکم آمده است: نظر به تجارب جنابعالی در امر مدیریت ورزشی و با عنایت به اهمیت زمینه‌سازی ارائه و توسعه رشته المپیکی و کاربردی تری اتلون در ایران اسلامی؛ برای مدت سه ماه به عنوان سرپرست هیأت تری اتلون ( سه گانه) استان مرکزی منصوب می شوید. امید است به منظور تحقق اهداف این فدراسیون نسبت به اجرای سیاست های مورد نظر اهتمام جدی معمول دارید. امید است با یاری خداوند در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای ورزش کشور؛ موفق و موید باشید.