شهید «سعید مجیدی» از افتخارات ملی و بین المللی جامعه ورزش

شهید «سعید مجیدی» از افتخارات ملی و بین المللی جامعه ورزش
آبان 2, 1400
461 بازدید

رئیس هیأت تیراندازی استان مرکزی: شهید «سعید مجیدی» از افتخارات ملی و بین المللی جامعه ورزش اراک– رئیس هیأت تیراندازی استان مرکزی گفت: سردار شهید؛ «سعید مجیدی» یکی از ورزشکاران رشته تیراندازی بود که افتخارات زیاد ملی و بین المللی برای جامعه ورزش کسب کرد. سرهنگ غلامرضا کریمی در حاشیه آئین نام‌گذاری سالن اختصاصی تیراندازی […]

رئیس هیأت تیراندازی استان مرکزی:
شهید «سعید مجیدی» از افتخارات ملی و بین المللی جامعه ورزش

اراک– رئیس هیأت تیراندازی استان مرکزی گفت: سردار شهید؛ «سعید مجیدی» یکی از ورزشکاران رشته تیراندازی بود که افتخارات زیاد ملی و بین المللی برای جامعه ورزش کسب کرد.

سرهنگ غلامرضا کریمی در حاشیه آئین نام‌گذاری سالن اختصاصی تیراندازی مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش به نام سردار شهید «سعید مجیدی» در گفتگو با خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ اظهار کرد: این سردار شهید یکی از ورزشکاران با اخلاق و حرفه ای در رشته تیراندازی بود و افتخارات زیاد ملی و بین المللی برای جامعه ورزش کسب کرد.

وی ادامه داد: لذا نامگذاری سالن تیراندازی به نام شهید بزرگوار در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم در راستای گرامیداشت این شهید بزرگوار گام موثری باشد.

کریمی یکی از ویژگی های برتر شهید «سعید مجیدی» را روحیه مسئولیت پذیری او در قبال مأموریت ها و کارهایی که به او سپرده می شد عنوان کرد و افزود: امروز جوانان می‌توانند با الگوگیری از این شهید عزیز در مسیر ادامه راه او گام بردارند.