طلاع رسانی به عموم مردم مهمترین اهداف مجامع سلامت/ کارگروه سیاه صیانت از حقوق مردم در سلامت و امنیت غذایی تشکیل شد

طلاع رسانی به عموم مردم مهمترین اهداف مجامع سلامت/ کارگروه سیاه صیانت از حقوق مردم در سلامت و امنیت غذایی تشکیل شد
دی 27, 1400
161 بازدید

مشاور وزیر بهداشت در تفرش: اطلاع رسانی به عموم مردم مهمترین اهداف مجامع سلامت/ کارگروه سیاه صیانت از حقوق مردم در سلامت و امنیت غذایی تشکیل شد اراک– مشاور وزیر بهداشت در امور اجتماعی و دبیر مجمع سلامت کشور گفت: اطلاع رسانی به عموم مردم توسط همه دستگاهها ی دولتی و غیردولتی مهمترین اهداف مجامع […]

مشاور وزیر بهداشت در تفرش:

اطلاع رسانی به عموم مردم مهمترین اهداف مجامع سلامت/ کارگروه سیاه صیانت از حقوق مردم در سلامت و امنیت غذایی تشکیل شد

اراک– مشاور وزیر بهداشت در امور اجتماعی و دبیر مجمع سلامت کشور گفت: اطلاع رسانی به عموم مردم توسط همه دستگاهها ی دولتی و غیردولتی مهمترین اهداف مجامع سلامت است.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، حمید اخوان که با هدف شرکت در چهارمین جلسه مجموعه سلامت شهرستان تفرش،به استان مرکزی سفرکرده است، ضمن بیان اینکه پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی اراک در حوزه سلامت یکی از برترین گزینه‌ها شناخته شده است، اظهار کرد: استان مرکزی همواره در حوزه مجامع سلامت جزو استان‌های برتر و پیشرو است.

وی دربخش دیگر سخنان خود بیان داشت: داروهای خارجی به دلیل تحریم‌های ظالمانه به ۱۰ تا ۵۰ برابر افزایش قیمت داشته اند و به همین خاطر نیاز است که همه مسئولین ادارات و اشخاص حقیقی و حقوقی و حتی در بین خانواده ها احساس مسئولیت شکل گرفته و برای ارتقای سطح سلامت اقدامات موثری را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت و درمان به تنهایی قادر به انجام کامل این امر نیست و باید فرمانداران، امامان جمعه و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی نیز پایه کار بیایند و با کار گروهی، سلامتی یک منطقه و جامعه تامین شود.
مشاور وزیر بهداشت در امور اجتماعی از تشکیل کارگروه صیانت از حقوق مردم در سلامت و امنیت غذایی خبر داد و گفت: کارگروه صیانت از حقوق مردم در سلامت و امنیت غذایی که با دادستان کل کشور مشترک با هدف بررسی و ورود سریع به موقع در مواقع حساس و گزارشات تخلف از سوی کارشناسان ذیصلاح در کشور تشکیل شده و سریعا وارد عمل می‌شود.

اخوان گفت: تزریق ۱۰۰ درصدی در نخست واکسن کرونا در شهرستان تفرش، نشان از فرهنگ و اصالت مردم این شهر فرهیختگان و عالم پرور دارد.