علائم مشکوک به کرونا ۱۲ کودک را در بیمارستان بستری کرد

دی 12, 1400
437 بازدید

رئیس بیمارستان امیرکبیر اراک خبر داد، علائم مشکوک به کرونا ۱۲ کودک را در بیمارستان بستری کرد اراک– مدیر مرکز آموزشی درمانی بیمارستان امیرکبیر اراک، از بستری شدن ۱۲ کودک با علایم مشکوک کرونا در این بیمارستان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۲ کودک با علائم کرونا در بیمارستان امیرکبیر اراک بستری هستند […]

رئیس بیمارستان امیرکبیر اراک خبر داد،

علائم مشکوک به کرونا ۱۲ کودک را در بیمارستان بستری کرد

اراک– مدیر مرکز آموزشی درمانی بیمارستان امیرکبیر اراک، از بستری شدن ۱۲ کودک با علایم مشکوک کرونا در این بیمارستان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۲ کودک با علائم کرونا در بیمارستان امیرکبیر اراک بستری هستند که بیشتر آنها مشکوک به این ویروس می باشند و منتظر جواب آزمایش نهایی هستیم.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، علی اکبر شمسی بیان کرد: ۲ کودک مثبت قطعی و ۱۰ کودک مشکوک به کرونا در بیمارستان امیرکبیر اراک بستری و در حال دریافت خدمات درمانی می باشند.

وی اظهار کرد: در بخش عفونی بیمارستان امیرکبیر اراک ۱۲ تخت فعال وجود دارد و خوشبختانه هیچ مورد بزرگسالی که مبتلا به ویروس کرونا باشد در این مرکز درمانی بستری نیست.

شمسی خاطرنشان کرد: در بیمارستان امیرکبیر اراک یک بخش به بیماران کرونایی اختصاص یافته و با پرسنل آموزش دیده و مجرب از ابتدای شیوع اپیدمی در حال ارایه خدمت هستند.

مدیر مرکز آموزشی درمانی امیرکبیر اراک تصریح کرد: در این مرکز درمانی فوق تخصص عفونی اطفال همواره با ارائه مشاوره های لازم و رسیدگی به کودکان ایفای نقش می‌کند.

وی در پایان از مردم خواست تا از حضور در تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی به طور جدی پرهیز کرده و با توجه به سختی کنترل کودکان در تجمعات، حتما از حضور در این اماکن اجتناب کنند.