عملیات اجرایی پروژه منطقه گردشگری در حال انجام است

خرداد 28, 1401
175 بازدید

سرپرست پروژه منطقه گردشگری گردو اراک: عملیات اجرایی پروژه منطقه گردشگری در حال انجام است   اراک– پایگاه خبری چشم براه: سرپرست پروژه منطقه گردشگری دره گردو اراک از پیشرفت عملیات اجرایی این پروژه خبر داد و گفت عملیات اجرایی پروژه گردو در بخش فضای سبز، منطقه رود کنار، روشنایی معابر، احداث پارکینگ، آماده سازی […]

سرپرست پروژه منطقه گردشگری گردو اراک:

عملیات اجرایی پروژه منطقه گردشگری در حال انجام است

 

اراک– پایگاه خبری چشم براه:
سرپرست پروژه منطقه گردشگری دره گردو اراک از پیشرفت عملیات اجرایی این پروژه خبر داد و گفت عملیات اجرایی پروژه گردو در بخش فضای سبز، منطقه رود کنار، روشنایی معابر، احداث پارکینگ، آماده سازی ورودی منطقه، با اعتبار ۷۰ میلیاردی مصوب شورای اسلامی اراک، در بودجه ۱۴۰۱ با جدیت در حال انجام است.

حسن امین زاده با اشاره به اینکه تأخیر در واگذاری اراضی ۲۲ هکتار منطقه باعث کندی روند سرمایه گذاری شده است اظهار کرد: معاون املاک اداره راه و شهرسازی استان مرکزی مدعی است که ۱۵ ماه؛ زمین مورد نظر شهرداری در دره گردشگری گردو تحویل شده ولی از سوی شهرداری اراک هیچ اقدام موثر برای شروع عملیات اجرایی انجام نشده است.

وی ادامه داد: البته باید گفت،این ادعای حاکی از عدم توجه کافی به مسائل مطرح شده در جلسه، به علت فرار از حسن کم کاری حوزه املاک و حقوقی راه و شهرسازی در پاسخ به مکاتبات شهرداری و قفل کردن پروژه‌های شهری است.
وی با بیان اینکه؛ تاخیر در واگذاری اراضی ۲۲ هکتاری منطقه گردو، باعث کندی روند سرمایه گذاری شده و خواهد شد، افزود: در بازدید شهردار اراک و مدیر کل دفتر فنی استانداری مرکزی از پروژه منطقه گردشگری دره گردو و گزارش های ایشان در خصوص واگذاری زمین از اداره کل راه و شهرسازی، مربوط به اراضی ۲۲ هکتاری است که قیمت گذاری شده و تاخیر در واگذاری آن باعث کندی روند سرمایه گذاری شده و خواهد شد.

امین زاده اظهار کرد: در خصوص ایجاد فضای سبز دره گردو با مشاهده میدانی می توان از نزدیک شاهد اقدامات انجام شده و در دست اقدام شهرداری بود و از قضاوت بدون علم پرهیز نمود.

سرپرست پروژه منطقه گردشگری دره گردو گفت: عملیات اجرایی پروژه دره گردو در بخش های فضای سبز، منطقه رودکنار، روشنایی معابر ، احداث پارکینگ ، آماده سازی ورودی منطقه، با اعتبار ۷۰ میلیاردی مصوب از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر در بودجه ۱۴۰۱، با جدیت در حال انجام می باشد.