فرمانده سازمان بسیج سپاه پاسداران کشور اعلام کرد: توزیع ۱۴ میلیون و ۶۰۰ بسته معیشتی در کشور

فرمانده سازمان بسیج سپاه پاسداران کشور اعلام کرد: توزیع ۱۴ میلیون و ۶۰۰ بسته معیشتی در کشور
مهر 3, 1400
397 بازدید

  اراک– فرمانده سازمان بسیج سپاه پاسداران کشور از توزیع ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار بسته معیشتی به آسیب‌دیدگان ویروس کرونا طی سال گذشته خبر داد. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم به راه، سردار محمد زهرایی روز شنبه در آیین توزیع ۸ هزار بسته معیشتی سپاه روح الله استان مرکزی در اراک اظهار کرد: […]

 

اراک– فرمانده سازمان بسیج سپاه پاسداران کشور از توزیع ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار بسته معیشتی به آسیب‌دیدگان ویروس کرونا طی سال گذشته خبر داد.
به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم به راه، سردار محمد زهرایی روز شنبه در آیین توزیع ۸ هزار بسته معیشتی سپاه روح الله استان مرکزی در اراک اظهار کرد: نهضت کمک مومنانه سال گذشته در ۹ عنوان و با بیش از ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار بسته معیشتی انجام شده است.
وی ادامه داد: اضافه بر آن ۴۰ هزار بسته جهیزیه به نوعروسان اهدا شده و ۵ هزارو ۲۸۰ زندانی جرایم غیرعمد نیز از زندان آزاد شد و به آغوش خانواده بازگشتند.

زهرایی با اشاره به اینکه در سال جاری برای ۹ مرحله نهضت کمک مومنانه برنامه ریزی شده است؛ افزود: دهه پایانی ماه صفر مرحله پنجم آن انجام می‌شود و تا این لحظه این روند از سرعت و کیفیت قابل قبولی برخوردار است و این فرآیند تا پایان کرونا ادامه دارد.
فرمانده سازمان بسیج سپاه پاسداران کشور در بخش دیگر سخنان خود خاطرنشان کرد: تئوری اقتصاد مقاومتی بر مفاهیم اقتصاد اسلامی و انقلابی منطبق است و اگر محقق شود مشکلات اقتصادی نیز به به سرعت رفع خواهد شد.