قانون حمایت از تولید داخلی به صورت جدی اجرایی شود

آذر 6, 1400
409 بازدید

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور: قانون حمایت از تولید داخلی به صورت جدی اجرایی شود اراک– مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور؛ با تاکید بر اجرای صحیح و کامل قانون حمایت از تولید داخلی گفت: عدم اجرای قانون حمایت از تولید به معنای یک معضل بزرگ، واحد صنعتی توانمندی چون هپکو در اراک با آن […]

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور:

قانون حمایت از تولید داخلی به صورت جدی اجرایی شود

اراک– مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور؛ با تاکید بر اجرای صحیح و کامل قانون حمایت از تولید داخلی گفت: عدم اجرای قانون حمایت از تولید به معنای یک معضل بزرگ، واحد صنعتی توانمندی چون هپکو در اراک با آن درگیر است.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ هاشم موسوی در نشست تشکل های کارگری و کارفرمایی آستان مرکزی در اراک؛ ضمن بیان اینکه؛ با وجود توانمندی هپکو در ساخت تولیدات نیاز کشور؛ اما کالاهای مشابه این شرکت از سایر دنیا وارد می‌شود؛ اظهار کرد؛ بر همین اساس قانون حمایت از تولید داخلی باید به صورت جدی اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای مادر تخصصی و پیمانکاری عمده که برای زنجیره صنایع زیر دستی کارسازی می‌کنند؛ تحت هر شرایطی به صورت ویژه حمایت شوند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور اظهار داشت: با بازگشایی گره‌های کوچک، موانع بزرگ تولید کشور نیز کم کم برداشته می‌شود و در این راستا هر تکایفی که به تامین اجتماعی مربوط شود با جدیت دنبال خواهد شد و بخش‌هایی از وظایف جدید حمایت از صنایع داخلی نیز در دولت جدید ابلاغ شده است.

موسوی بیان کرد: آرمان تامین اجتماعی ایجاد آرامش، امنیت و عدالت است و صاحبان اصلی ایجاد این مهم جامعه کارگر و کارفرما است.

.