قصه پر غصه به نام طرح احداث تالار و کتابخانه مرکزی اراک

قصه پر غصه به نام طرح احداث تالار و کتابخانه مرکزی اراک
آذر 14, 1400
448 بازدید

قصه پر غصه به نام طرح احداث تالار و کتابخانه مرکزی اراک اراک– استاندار مرکزی گفت: طرح های عقب افتاده در کشور، قصه پر غصه است. طرح ساخت تالار و کتابخانه مرکزی در اراک از جمله همین قصه ها است. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، فرزاد مخلص الائمه در جریان بازدید از طرح […]

قصه پر غصه به نام طرح احداث تالار و کتابخانه مرکزی اراک

اراک– استاندار مرکزی گفت: طرح های عقب افتاده در کشور، قصه پر غصه است. طرح ساخت تالار و کتابخانه مرکزی در اراک از جمله همین قصه ها است.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، فرزاد مخلص الائمه در جریان بازدید از طرح در حال ساخت کتابخانه مرکزی اراک واقع در میدان سرداران(دروازه تهران)، ضمن بیان اینکه طرح احداث تالارو کتابخانه مرکزی اراک به کانون طرح های عقب افتاده تبدیل شده است، اظهار کرد: طرح های عقب افتاده در کشور معنای قصه پر غصه به خود گرفته است. البته این قصه پرغصه اراک در سفر استانی رییس جمهور برای بیرون شد از آن، به عنوان مطالبه به حق مردم اراک مطرح می شود تا با تأمین بودجه مورد نیاز سال آتی شاهد گشایش آن باشیم.

استاندار مرکزی، با بیان اینکه برای تکمیل کتابخانه مرکزی از خیرین نیز دعوت می‌شود تا با مشارکت آنان این طرح فرهنگی به سرعت را اندازه شود، افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر اراک، نیز با هدف کمک در راه اندازی و سرعت در روند پیشرفت ساخت این مرکز فرهنگی، با تصفیه فوری یاعلی الحساب سهم نیم درصد به کتابخانه مرکزی اراک، در روند تکمیل این طرح همکاری کنند.