لزوم تدوین برش خاص از فهرست کامل مسائل فرهنگی کشور برای استان مرکزی

لزوم تدوین برش خاص از فهرست کامل مسائل فرهنگی کشور برای استان مرکزی
دی 12, 1400
441 بازدید

استاندار مرکزی در آیین معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکزی: لزوم تدوین برش خاص از فهرست کامل مسائل فرهنگی کشور برای استان مرکزی   اراک– استاندار مرکزی گفت: برش خاصی از فهرست کامل مسائل فرهنگی کشور برای استان مرکزی تدوین و تبیین شود. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ فرزاد مخلص الائمه در […]

استاندار مرکزی در آیین معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکزی:

لزوم تدوین برش خاص از فهرست کامل مسائل فرهنگی کشور برای استان مرکزی

 

اراک– استاندار مرکزی گفت: برش خاصی از فهرست کامل مسائل فرهنگی کشور برای استان مرکزی تدوین و تبیین شود.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ فرزاد مخلص الائمه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در اراک؛ اظهار کرد: چنانچه بخواهیم در حوزه‌ها و مقاطع مختلف به وضعیت مطلوب برسیم؛ بدون شک یکی از ارکان مهم شناخت وضع موجود است.

وی افزود: البته موانع تقریباً برای ما شناخته شده است و برای دست یافتن به وضعیت مطلوب در حوزه‌های مختلف هدف؛ برنامه ریزی و راهبردی مبتنی بر نظام برنامه ریزی پیاده سازی شود و گفتمان مسئله محوری باید به گفتمان حاکم بر نظام اداری استان تبدیل شود. و برای حل مشکلات نیاز است فهرست کامل از مسائل تهیه شود.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه البته جزئی از فهرست را در اختیار داریم؛ گفت: باید این فهرست‌ها الحاق شود تا فهرست کاملی از مسائل داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ در پایان این آیین؛ سینا دلشادی به عنوان مدیرکل جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی معرفی شد. همچنین از زحمات و تلاش های حجت الاسلام عباس دانشی نیز تقدیر و تجلیل به عمل آمد.