لزوم حضور مستمر در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های گل و گیاه جهانی

لزوم حضور مستمر در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های گل و گیاه جهانی
آبان 5, 1400
461 بازدید

معاون وزیر جهاد کشاورزی: لزوم حضور مستمر در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های گل و گیاه جهانی اراک– معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: روند کار در حوزه تولید گل و گیاه باید به نحوی باشد تا بتوانیم در بازارهای جهانی آن طور که شایسته است حضور پیدا کنیم تا ارز آوری بالاتری را داشته باشیم. به […]

معاون وزیر جهاد کشاورزی:
لزوم حضور مستمر در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های گل و گیاه جهانی

اراک– معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: روند کار در حوزه تولید گل و گیاه باید به نحوی باشد تا بتوانیم در بازارهای جهانی آن طور که شایسته است حضور پیدا کنیم تا ارز آوری بالاتری را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ محمد مهدی برومند در آیین افتتاح بیستمین جشنواره و نمایشگاه گل و گیاهان داوودی که در محل پژوهشکده ملی گل و گیاهان زینتی محلات برگزار شد؛ وی با اشاره به توانمندی علمی و پژوهشی در منطقه اظهار کرد: با توجه به حوزه گل و گیاه و باغبانی از مهمترین محوری‌ترین برنامه‌های وزیر جهاد کشاورزی در دولت جدید است؛ افزود: مجموعه این عوامل باعث می‌شود تا ساز و کار و برنامه‌ریزی دقیق‌تر به ویژه در حوزه تحقیقات در دستور کار قرار بگیرد.
معاون باغبانی جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: نسبت به تکمیل فاز دوم دهکده گل و گیاه در این شهرستان که مورد درخواست مردم و نماینده مردم می باشد؛ اهتمام جدی داریم و تلاش خواهیم کرد همه سازوکارهای لازم را برای این امر مهم به کار ببندیم.