مدیرکل هماهنگی شبکه های مردمی کمیته امداد کشور: ۳۰۴ مرکز نیکوکاری در استان مرکزی فعال هستند

مدیرکل هماهنگی شبکه های مردمی کمیته امداد کشور: ۳۰۴ مرکز نیکوکاری در استان مرکزی فعال هستند
مهر 11, 1400
600 بازدید

  اراک– مدیر کل شبکه مردمی کمیته امداد کشور گفت: ۳۰۴ مرکز نیکوکاری در استان مرکزی فعال هستند و انتظار است با ایجاد این مراکز در تمامی مناطق استان کاهش محرومیت محقق شود. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم به راه، حمزه علی کوهساری در حاشیه برگزاری پویش همکاری مهربان و شور عاطفه ها در […]

 

اراک– مدیر کل شبکه مردمی کمیته امداد کشور گفت: ۳۰۴ مرکز نیکوکاری در استان مرکزی فعال هستند و انتظار است با ایجاد این مراکز در تمامی مناطق استان کاهش محرومیت محقق شود.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم به راه، حمزه علی کوهساری در حاشیه برگزاری پویش همکاری مهربان و شور عاطفه ها در اراک اظهارکرد: با آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور اقدامات مناسبی در راستای تهیه تبلت و تلفن همراه برای جلوگیری از بازگشت به تحصیل دانش آموزان اتفاق افتاده‌ است.

براساس این گزارش، سرهنگ پاسدار محمد مهجوری نیز در حاشیه برگزاری پویش همکلاسی مهربان و شور عاطفه‌ها افزود: بسته‌ها معیشتی و نوشت افراز توزیع شده بین دانش آموزان به ارزش چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با همت حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده یک و ۲، بسیج فرهنگیان و مساعدت اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی و اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان تهیه شده‌ است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اراک نیز گفت: ۶۰ هزار دانش آموز و ۲ هزار نفر معلم در آموزش و پرورش ناحیه یک این شهرستان به تحصیل و آموزش اشتغال دارند.
محمود اللهیاری افزود: با ایجاد مرکز نیکوکاری شهید فهمیده بانک اطلاعاتی دانش‌آموزان در آموزش و پرورش ناحیه یک اراک ایجاد شده و ۳۸۵ عدد تلفن همراه توسط این مرکز بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده‌ است.
وی ادامه داد: این مرکز از سه سال گذشته در آموزش و پرورش ناحیه یک اراک ایجاد و با ایجاد این مرکز همکاری مناسبی بین کمیته امداد امام خمینی(ره)، آموزش و پرورش و سپاه ناحیه این شهرستان ایجاد شده‌ است