مردم در کمک به نیازمندان پیشقدم هستند/ طرح حمایت از ایتام طرح موفق کمیته امداد

آذر 30, 1400
532 بازدید

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان درمجلس: مردم در کمک به نیازمندان پیشقدم هستند/ طرح حمایت از ایتام طرح موفق کمیته امداد اراک– نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: مردم کشور اسلامی در کمک به نیازمندان پیشقدم هستند. همچنین طرح حمایت از ایتام نیز یک طرح موفق و مشارکت گسترده مردم در این […]

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان درمجلس:

مردم در کمک به نیازمندان پیشقدم هستند/ طرح حمایت از ایتام طرح موفق کمیته امداد

اراک– نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: مردم کشور اسلامی در کمک به نیازمندان پیشقدم هستند. همچنین طرح حمایت از ایتام نیز یک طرح موفق و مشارکت گسترده مردم در این طرح خداپسندانه نشانگر شفافیت عملکرد کمیته امداد است.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، علی اکبر کریمی در جریان بازدید از طرح‌های مسکن کمیته امداد و بازدید از چند خانواده مددجو، اظهار کرد: شبکه های نیکوکاری بازوان اجرایی توانمند برای این نهاد مردمی هستند. و حرکت به سمت مردمی شدن از برنامه‌هایی است که در این نهاد به خوبی انجام می شود.

وی افزود: با تمهیدات انجام شده اعتبارات نهادهای حمایتی در سنوات گذشته افزایش خوبی داشته است. پرهیز از موازی کاری هم پوشانی یک اصل مهم برای نهادهای حمایتی است.

وی اقدام ماندگار کمیته امداد را در ساخت مسکن برای محرومان یک حرکت خداپسندانه و ماندگار عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در این بخش با همت امدادگران و کمک و مساعدت خیرین اقدامات ارزشمند انجام شده و امیدواریم سیاست‌های ساخت مسکن محرومین با همکاری دولت، مجلس و سایر بخش ها بیش از پیش توسعه پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: مردم کشور اسلامی در کمک به نیازمندان پیشقدم هستند و اتصال به اقیانوس حمایت مردم یک امتیاز برجسته برای کمیته امداد به شمار می رود.