مردم شهر اراک سطح مطالبه گری خود از مسئولین را افزایش دهند.

مردم شهر اراک سطح مطالبه گری خود از مسئولین را افزایش دهند.
مهر 14, 1400
460 بازدید

اراک- قربانی رییس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر اراک ضمن گله از رسانه‌ها و مردم اراک خواست که سطح مطالبه گری از مسئولین ارشد استان و نمایندگان مجلس را افزایش دهند. به گزارش سایت خبری چشم به راه و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، داود قربانی در صحن […]

اراک- قربانی رییس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر اراک ضمن گله از رسانه‌ها و مردم اراک خواست که سطح مطالبه گری از مسئولین ارشد استان و نمایندگان مجلس را افزایش دهند.

به گزارش سایت خبری چشم به راه و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، داود قربانی در صحن علنی این هفته شورای اسلامی شهر اراک ضمن تسلیت رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و ایام شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، از دکتر جعفرپور سرپرست شهرداری اراک که با پشتکار و تلاش شبانه‌روزی مشکل آرامستان اراک را رفع نموده‌اند و از همه عزیزانی که در این اقدام شورا و شهرداری را مدد رساندند، تقدیر و تشکر نمود.

وی در ادامه گفت که از مردم شهر اراک و رسانه ها گلایه مند است، چرا که باید سطح مطالبه‌گری خودشان را از مسئولین، خصوصا مسئولین رده‌ بالای استانی، نماینده‌های محترم مجلس و اعضای شورای شهر و مدیریت شهری بالا ببرند، که خواب خوش را از این عزیزان سلب کنند.

قربانی افزود: امروز اگر مطالبه‌گری توسط مردم به‌ شدت پیگیری نشود، یعنی با وضع موجود و ساختاری که از قبل بنا گذاشته شده و روندی به‌همین شکل ادامه یافته، راضی هستیم.

قربانی تاکید کرد: شورای ششم با توکل به حضرت حق و پشتکار جمعی بنا دارد که تغییر و تحولاتی در سطح شهر و مدیریت شهری ایجاد کند و مردم هم سطح مطالبات خود را بالا ببرند که هم به‌عنوان حمایتی از این جمع انقلابی باشد و هم این‌که خواسته‌ها و مطالبات ایشان به صورتی جدی پیگیری شود و به‌دنبال آن ارتقاء مبلمان شهری و موارد تفرجگاهی و گردشگری را به پیش ببریم.

رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر اراک، افزود: مردم شهر اراک بدانند و آگاه باشند که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، با دستمال کثیف نمی توان شیشه را تمیز کرد و باید با شدت و جدیت به دنبال آن باشیم که مدیران متخصص و متعهد را در شهر اراک به منصب های مختلف بنشانیم تا بتوانیم با رویکرد انقلابی، طعم شیرینی و حلاوت خدمتگزاری و کار انقلابی را انشالله طی چند سال پیش روی خدمت، به مردم بچشانیم و بخشی از آلام و ناراحتی های مردم حل شود و به حول و قوه الهی و پشتیبانی مردم اراک، بساط ویژه خواری را جمع کنیم و اجازه ندهیم شرایط موجود ادامه پیدا کند و شرایطی فراهم کنیم که رضایتمندی مردم بیشتر شود.

قربانی در ادامه جلسه، خطاب به دکتر جعفرپور سرپرست شهرداری اراک گفت: ما در مجموعه شهرداری توقع داریم که فرق بین زشت و زیبا مشخص شود، لطفاً بفرمایید فرق بین کارکنان و کارنکنان در شهرداری چیست؟ چرا هیچ فرقی بین افرادی که در طول بیست و چهار ساعت حداکثر توان و تلاش خود را برای کار می گذارند، با افرادی که سر ساعت اداری کارت می‌زنند و از مجموعه خارج میشوند بعضا از کسانیکه در محل کار حضور دارند بیشتر اضافه کاری میگیرند.
ایشان پیشنهاد کرد: بهتر است بیس اضافه کار فیکسه ۵۰ ساعت باشد و مابقی ۱۷۵ ساعت را بر مبنای حضور افراد محاسبه و پرداخت نمائید و برای تلاش کارکنان تلاشگر ارزش خاص قائل شوید، از جنابعالی انتظار دارم که این موضوع را مدیریت نمایید.همچنین در بحث استقلال مناطق کمک شود که بتوانیم مشکلات مناطق را کم کم حل نماییم.

برچسب‌ها: