مشکلات چند واحد تولیدی شازند بررسی شد

مشکلات چند واحد تولیدی شازند بررسی شد
آذر 24, 1400
469 بازدید

با حضور مدیرکل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی؛ مشکلات چند واحد تولیدی شازند بررسی شد   اراک– مدیرکل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی استان مرکزی با همکاری تمامی دستگاه‌های ذیربط امکان پذیر است. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم به راه؛ سام دلیری در […]

با حضور مدیرکل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی؛

مشکلات چند واحد تولیدی شازند بررسی شد

 

اراک– مدیرکل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی استان مرکزی با همکاری تمامی دستگاه‌های ذیربط امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم به راه؛ سام دلیری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و ویژه گروه کاری اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان شازند هدف از برگزاری جلسه را پیگیری و شناسایی موانع موجود پیش روی واحدهای تولیدی عنوان کرد و افزود: رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان شازند با همکاری تمام دستگاه‌های ذی‌ربط و متناسب با ظرفیت های شازند امکان‌پذیر است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این نشست مسائل و مشکلات چندین واحد تولیدی و بخش خصوصی بررسی و تصمیماتی در راستای حل رفع موانع این واحدها و کمک و تسریع در تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه‌تمام تولیدی اتخاذ شد.