منافع شخصی و مصلحت های حزبی نباید منافع مردم را تحت تأثیر قرار دهد و یا نادیده گرفته شود

آبان 17, 1400
437 بازدید

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی: منافع شخصی و مصلحت های حزبی نباید منافع مردم را تحت تأثیر قرار دهد و یا نادیده گرفته شود اراک– نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: منافع شخصی مصلحت های حزبی نباید منافع مردم و نظام را تحت تأثیر قرار دهد و یا نادیده گرفته شود. به گزارش […]

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:
منافع شخصی و مصلحت های حزبی نباید منافع مردم را تحت تأثیر قرار دهد و یا نادیده گرفته شود

اراک– نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: منافع شخصی مصلحت های حزبی نباید منافع مردم و نظام را تحت تأثیر قرار دهد و یا نادیده گرفته شود.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار مرکزی در اراک اظهار کرد: هرگونه سهل انگاری و بی تفاوتی در جهت اعتلای انقلاب اسلامی و رسیدن به اهداف انقلاب شکوهمند، گناهی نابخشودنی است.

وی افزود: استفاده از همه ظرفیت های استان برای پیشبرد اهداف انقلاب در استان و کشور باید در دستور کار مدیران قرار گیرد و همه باید برای تحقق عدالت در جامعه تلاش کنند و راهی را که امام برای ما ترسیم کرده، برای عظمت جمهوری اسلامی ایران با قدرت و اقتدار در منطقه و صحنه های بین‌المللی پیگیری کنیم.

وی بیان داشت: استاندار جدید از همه ظرفیت‌های موجود استان برای توسعه و رشد اقتصادی استان استفاده کند، زیرا استان مرکزی در حوزه های صنعت، کشاورزی و گردشگری از ظرفیت خوب برخوردار است.