موفقیت مدال آوران کاراته‌کاهای کشور در سایه توکل؛ تلاش و شایستگی امکان پذیر شد

دی 2, 1400
653 بازدید

استاندار مرکزی: موفقیت مدال آوران کاراته‌کاهای کشور در سایه توکل؛ تلاش و شایستگی امکان پذیر شد اراک– در پی موفقیت و درخشش ورزشکاران استان مرکزی؛ در پیکارهای کاراته قهرمانی آسیایی ۲۰۲۱ قزاقستان؛ از سوی استاندار مرکزی پیام تبریک صادر شد. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ در پیام فرزاد مخلص الائمه آمده است: باسمه […]

استاندار مرکزی:

موفقیت مدال آوران کاراته‌کاهای کشور در سایه توکل؛ تلاش و شایستگی امکان پذیر شد

اراک– در پی موفقیت و درخشش ورزشکاران استان مرکزی؛ در پیکارهای کاراته قهرمانی آسیایی ۲۰۲۱ قزاقستان؛ از سوی استاندار مرکزی پیام تبریک صادر شد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ در پیام فرزاد مخلص الائمه آمده است:
باسمه تعالی
مقام معظم رهبری: «ایستادن جوان ایرانی بر سکوی قهرمانی، برافراشته شدن پرچم کشور و نواخته شدن سرود ملی مایه تفاخر و مباهات ملت ماست».
افتخار آفرینی کاراته‌کاهای کشورمان با کسب مدال‌های ارزشمند و عنوان قهرمانی در رقابت‌های 2021 قزاقستان بار دیگر موجب عزت و افتخار ملت بزرگ ایران اسلامی و مردمان دیار آفتاب شد.
اینجانب این موفقیت ارزشمند را به این قهرمانان عزیز به‌ویژه کاراته‌کاهای دلاور و با اخلاق استان مرکزی آقایان صالح اباذری، ابوالفضل شهرجردی، میلاد فرازمهر، علی زند و علیرضا حیدری که در این رقابت‌ها موفق به کسب ۵ مدال ارزشمند طلا و نقره قهرمانی آسیا شدند، صميمانه تبریک عرض می‌نمایم.
بدون تردید این موفقیت در سایه توکل، تلاش و شایستگی‌های
این عزیزان حاصل شده که از زحمات قهرمانان عزیز و خانواده‌های محترم آنان، کادر فنی، مربیان، فدراسیون کاراته و هیأت کاراته استان مرکزی و اداره کل ورزش و جوانان استان تشکر و قدردانی نموده و از درگاه خداوند منان استمرار پیروزی و سربلندی همه قهرمانان و ورزشکاران ایران اسلامی را مسألت می نمایم.
مخلص الائمه
استاندار مرکزی