نفرات برتر مسابقه «بانک اذان» استان مرکزی معرفی شدند

دی 1, 1400
696 بازدید

نفرات برتر مسابقه «بانک اذان» استان مرکزی معرفی شدند اراک– مسابقات «بانک اذان» کارکنان دستگاه های استان مرکزی و پسرنشان در اراک پایان یافت. سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی؛ در گفتگو با خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ اظهار کرد: مسابقه «بانک اذان» کارکنان دستگاه‌ها و پسرنشان؛ به همت شورای اقامه نماز بنیاد […]

نفرات برتر مسابقه «بانک اذان» استان مرکزی معرفی شدند

اراک– مسابقات «بانک اذان» کارکنان دستگاه های استان مرکزی و پسرنشان در اراک پایان یافت.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی؛ در گفتگو با خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ اظهار کرد: مسابقه «بانک اذان» کارکنان دستگاه‌ها و پسرنشان؛ به همت شورای اقامه نماز بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از مهرماه سال جاری برنامه‌ریزی شد.

محمد رضا توحید نژاد افزود: مسابقه در دو مقطع سنی زیر ۱۶ و بالای ۱۶ سال برگزار شد که منتخبین در مرحله نیمه نهایی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی بیان داشت: مرحله اول این مسابقه با توجه به شرایط شدید کرونایی که در کشور حاکم بود؛ به صورت مجازی و مرحله نیمه نهایی با رعایت پروتکل های کامل بهداشتی با حضور ۲۲ منتخب استان مرکزی حضوری برگزار شد.

توحیدنژاد خاطرنشان کرد: در نهایت در مقطع سنی بالای ۱۶ سال مهدی مهری پور از دانشگاه فرهنگیان؛ علی عظیمی زاده از اداره ورزش و جوانان و محمد محمدی از آموزش و پرورش محلات اول تا سوم شدند.

وی ادامه داد: در مقطع سنی زیر ۱۶ سال هم؛ مهدی عربی؛ مهدی یار و طالبی موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند.