نوسازی ناوگان تاکسیرانی اراک در دستور کار قرار دارد

آذر 4, 1400
652 بازدید

شهردار اراک: نوسازی ناوگان تاکسیرانی اراک در دستور کار قرار دارد اراک– شهردار اراک گفت: نیمی از تاکسی های اراک عمر بیش از ده سال دارند و ناوگان تاکسیرانی اراک نیازمند نوسازی است. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ علیرضا کریمی با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات رانندگان تاکسی و نوسازی ناوگان تاکسیرانی […]

شهردار اراک:
نوسازی ناوگان تاکسیرانی اراک در دستور کار قرار دارد

اراک– شهردار اراک گفت: نیمی از تاکسی های اراک عمر بیش از ده سال دارند و ناوگان تاکسیرانی اراک نیازمند نوسازی است.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ علیرضا کریمی با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات رانندگان تاکسی و نوسازی ناوگان تاکسیرانی اقدامات و پیگیری‌های لازم در حال انجام است؛ افزود: در این راستا با چند بانک عامل در خصوص ایجاد شرایط مناسب برای پرداخت تسهیلات مورد نیاز جهت نوسازی تاکسی‌ها مذاکره شده است.

وی خاطرنشان: موضوع در حال پیگیری است؛ اما هنوز زمان تحقق این موضوع مشخص نشده و امیدواریم هر چه سریعتر شرایط برای دریافت تسهیلات رانندگان فراهم گردد. البته شهرداری به شدت پیگیر تحقق این موضوع است.

کریمی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۲ هزار و ۳۸۸ تاکسی در اراک فعال است که شامل چهار دستگاه با عمر کمتر از دو سال؛ ۴۸۲ دستگاه با عمر بین ۳ تا ۵ سال؛ ۳۶۴ دستگاه با عمر بین ۶ تا ۱۰ سال و یکهزار و ۵۳۸ دستگاه با عمر بیش از ۳۰ سال می باشد. بر این اساس بیش از نیمی از تاکسی های شهر اراک عمر بیش از ۱۰ سال دارد که نیازمند نوسازی است.