نگاهي به عملکرد چند ماهه سرپرست شهرداري اراک

نگاهي به عملکرد چند ماهه سرپرست شهرداري اراک
خرداد 24, 1400
512 بازدید

نگاهي به عملکرد چند ماهه سرپرست شهرداري اراک سرعت پروژه ها بر مدار مديريت سعيد بياتيان چند ماهیست که از انتخاب علیرضا بیاتیان به عنوان سرپرست شهرداری اراک می گذرد و در این چند ماهه اخیر شاهد پیشرفت عظیم در پروژه های شهری اراک بوده ایم. پیشرفتی که شاید از کل دوره چهار ساله شورا […]

نگاهي به عملکرد چند ماهه سرپرست شهرداري اراک
سرعت پروژه ها بر مدار مديريت سعيد بياتيان
چند ماهیست که از انتخاب علیرضا بیاتیان به عنوان سرپرست شهرداری اراک می گذرد و در این چند ماهه اخیر شاهد پیشرفت عظیم در پروژه های شهری اراک بوده ایم. پیشرفتی که شاید از کل دوره چهار ساله شورا نمایان تر بوده است.
برخی از این پروژهای اخیر شهر اراک به شرح زیر است:
_تقاطع غیر همسطح میدان مقاومت اراک
شهرداری اراک با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم اجرای 6 تقاطع را در دستور کار دارد که یکی از این تقاطعها، تقاطع غیرهمسطح میدان مقاومت است.
این پروژه بر اساس برنامه زمانبندی شده قرار بود ظرف 840 روز احداث شود که با ورود قرارگاه و تلاش شبانهروزی و سه شیفت کار کردن، مقرر شد به 180 روز کاهش یابد که تلاشها بر این است ظرف موعد مقرر به پایان برسد.
– پخش سه هزارتن آسفالت در معابر اراک
کارخانه آسفالت شهرداری ۳۶۵۹ تُن آسفالت تولید و در اختیار مناطق و پروژههای شهری قرار داده که شامل ۱۲۰۴ تُن آسفالت در میدان سرداران ،۹۷ تُن در بلوار سید الشهدا (ع)، ۱۹۲ تن در خیابان بهزیستی و ۲۱۶۶ تُن در سایر معابر مناطق ۶ گانه شهر اراک است.
_ عملیات نصب پل عابر پیاده بلوار کربلا،مقابل کوی کوثر
با توجه به لزوم و اهمیت موضوع احداث یک دستگاه پل عابر پیاده در بلوار کربلا مقابل کوی کوثر، این معاونت مورد مذکور را در دستور کار قرار داد، که تا کنون اقدامات ذیل در این زمینه انجام شده است:
تهیه و رنگ آمیزی یک دستگاه پل عابر به طول ۴۲ متر طول عرشه و ۱۹۶۸ متر مربع رنگ آمیزی عرشه به انضمام پایه و پله ها.
۲- اجرای فونداسیون شامل:
* اجرای ۹ متر شمع
* ۲۶۲۱ کیلو گرم آرماتور و صفحه
* ۴۸ متر مکعب بتن
زمینی نمودن شبکه برق هوایی ۲۰ کیلو ولت
شایان ذکر است که بسیاری دیگر از پروژه های ناتمام پیشین این شهر در زمان دوره بیاتیان به اتمام رسیده است.