هفته سوم لیگ برتر مقابل آلومینیوم کار سختی پیش رو داریم

هفته سوم لیگ برتر مقابل آلومینیوم کار سختی پیش رو داریم
آبان 9, 1400
498 بازدید

سرمربی پرسپولیس تهران: هفته سوم لیگ برتر مقابل آلومینیوم کار سختی پیش رو داریم اراک– سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: در بازی فردا مقابل آلومینیوم کار سختی پیش رو داریم. چرا که این تیم یکی از پدیده های لیگ برتر به شمار می‌رود. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ یحیی گل محمدی شامگاه […]

سرمربی پرسپولیس تهران:
هفته سوم لیگ برتر مقابل آلومینیوم کار سختی پیش رو داریم

اراک– سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: در بازی فردا مقابل آلومینیوم کار سختی پیش رو داریم. چرا که این تیم یکی از پدیده های لیگ برتر به شمار می‌رود.
به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ یحیی گل محمدی شامگاه روز یکشنبه در نشست خبری پیش از بازی اظهار کرد: در هفته سوم با توجه به شرایط جدول این بازی از حساسیت خاصی برخوردار است. چرا که تیم آلومینیوم یکی از پدیده های لیگ برتر بوده و است.
وی ادامه داد: مشخص است که بر روی تیم خوب کار شده و تیمی دونده است و سرعتی و در شرایط خوب و فیزیکی قرار دارد. امیدوارم در اراک مقابل آلومینیوم بتوانیم بازی خوب و فنی ارائه دهیم ضمن اینکه به دنبال کسب سه امتیاز هستیم و با همین نگاه در بازی فردا تمام توان خود را به کار می بندیم تا پیروز میدان باشیم در عین حال اینکه یک بازی خوب و قابل پسند ارائه داده خواهد شد. البته تیم آلومینیوم یک تیم بسیار خوب و آینده داری است و در لیگ برتر نیز یکی از تیم‌های مطرح است.