همسویی بخش خصوصی و دولت موتور محرک اقتصاد استان

همسویی بخش خصوصی و دولت موتور محرک اقتصاد استان
آذر 4, 1400
421 بازدید

رئیس اتاق بازرگانی استان مرکزی: همسویی بخش خصوصی و دولت موتور محرک اقتصاد استان اراک– رئیس اتاق بازرگانی؛ صنایع؛ معادن و کشاورزی استان مرکزی؛ ضمن بیان اینکه شناسایی به هنگام موانع و چالش‌های پیش روی تولید با هماهنگی بخش خصوصی و دولت می تواند محرک موتور محرک اقتصاد استان باشد؛ گفت: این شورا بر اساس […]

رئیس اتاق بازرگانی استان مرکزی: همسویی بخش خصوصی و دولت موتور محرک اقتصاد استان

اراک– رئیس اتاق بازرگانی؛ صنایع؛ معادن و کشاورزی استان مرکزی؛ ضمن بیان اینکه شناسایی به هنگام موانع و چالش‌های پیش روی تولید با هماهنگی بخش خصوصی و دولت می تواند محرک موتور محرک اقتصاد استان باشد؛ گفت: این شورا بر اساس رسالت راهبردی خود دستاوردهای مهمی در استان؛ در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری کسب کرده است. و این روند بر اساس شتاب توسعه اقتصادی استان برنامه ریزی شده است.

ناصر بیکی افزود: در همین ارتباط تاکنون ۵۷ نشست تخصصی شورای گفتگو دراستان برگزارشده؛ که می‌توان گفت به طور متوسط در هر ماه یک نشست برگزار شده است و تمام مصوبات نیز تا مراحل اجرا پیگیری و دنبال می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی؛ صنایع؛ معدن و کشاورزی استان مرکزی افزود: نیمه دوم سال ۹۹ شورای گفت و گوی استان رتبه دوم را در سطح کشور به خود اختصاص داد و این در حالیست که این شاخص در ۶ ماه نخست همان سال برای استان هفت بود.
وی خاطر نشان کرد: با رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری از سوی بخش دولتی، عرصه خصوصی می‌تواند حرکت بهتری در این مسیر داشته باشد وشورای گفت و گو باید برای رسالت راهبردی خود دستاوردهای مهمی داشته باشد و امید می‌رود که روز به روز اتفاقات مثبت در حوزه اقتصادی استان رخ دهد.