هم اندیشی هیأت رئیسه کاراته در اراک برگزار شد

هم اندیشی هیأت رئیسه کاراته در اراک برگزار شد
آذر 2, 1400
520 بازدید

هم اندیشی هیأت رئیسه کاراته در اراک برگزار شد اراک– هم اندیشی هیأت رئیسه کاراته شهرستان اراک با هدف تدوین برنامه های ورزشی این هیأت تا پایان سال‌جاری با حضور اعضا برگزار شد. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ در این هم‌اندیشی پس از بحث و گفتگو و پیشنهادات و ارائه طرح های اعضا؛ […]

هم اندیشی هیأت رئیسه کاراته در اراک برگزار شد

اراک– هم اندیشی هیأت رئیسه کاراته شهرستان اراک با هدف تدوین برنامه های ورزشی این هیأت تا پایان سال‌جاری با حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ در این هم‌اندیشی پس از بحث و گفتگو و پیشنهادات و ارائه طرح های اعضا؛ مقرر شد در تاریخ دوازدهم آذرماه سال جاری کلاس مربیگری عملی تکنیک های پیشرفته کومیته جهت بانوان و آقایان توسط مربی تیم ملی (غلامعلی حیدری) در خانه کاراته مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار گردد. همچنین بر اساس تصمیم اعضای هیئت رئیسه قرار شد در تاریخ نوزدهم ماه جاری استاژ داوری سبک های آزاد توسط شهرستان اراک به میزبانی سبک شین رزم و با مدرسی خوانساری؛ ملکی زاده و کاووسی در سالن اسکواش مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد برگزار شود.

براساس این گزارش؛ همچنین قرار شد در بیست و ششم ماه جاری یک دوره مسابقات کمیته ویژه آقایان به مناسبت هفته بسیج (یادواره خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی) در شهرستان خمین در تمام رده ها و کمربند ها پیگیری شود. البته این مسابقات به صورت کشوری با حضور سبک های آزاد و کنترلی به صورت مجزا و کومیته کنترلی؛ کومیته آزاد و حرکات نمایشی برگزار می‌شود.

همچنین براساس تصمیم اعضای هیأت رئیسه نیز مسابقه ویژه بانوان سبک پرفکت کیوکوشین تمام رده های سنی در سوم دی ماه سال جاری پیش بینی شد.